Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.
Niklas C skrev:
En sann Cardoso-kännare... Har du ens träffat killen? han har inga mängder av sponsorpengar, han kör fort. Vad tycker du om hans insats på Ten Kate Hondan på Brands Hatch?
Ten Kate ? Han körde väl Yamma 2005 ?

Niklas C skrev:
En sann Cardoso-kännare... Har du ens träffat killen? han har inga mängder av sponsorpengar, han kör fort. Vad tycker du om hans insats på Ten Kate Hondan på Brands Hatch?

Det var ett jävla tjat från din sida om att man ska känna folk eller köra ifrån dem för att ens få yttra sig. Pinsamt är ordet.

Cardoso är inte ens i närheten av att platsa i MotoGP. Pungt.

Bifogat

• biaggi.jpg
    biaggi.jpg
    76.8 KB · Visningar: 231
  • melandri.jpg
    melandri.jpg
    131.3 KB · Visningar: 90
  • roberts.jpg
    roberts.jpg
    100.3 KB · Visningar: 125
  • sete.jpg
    sete.jpg
    124.9 KB · Visningar: 95
  • suzuki2.jpg
    suzuki2.jpg
    111.9 KB · Visningar: 120
  • suzuki.jpg
    suzuki.jpg
    133 KB · Visningar: 137
Valencia -05

Inte silly season men jag måste bara delge er denna bild ifrån i höstas när jag var nere på säsongsfinalen i Valencia.

Så här kan det gå när man är glad och ska göra segerburnout (Melandri).

Bifogat

• Isse0671.JPG
    Isse0671.JPG
    113.2 KB · Visningar: 196
Penguin skrev:
Lite sköna bilder från Sepang kanske kan få ordning på stämningen igen...
Den här bilden kan få vem som helst glad :)

sh_rossi_tummenupp.jpg

Som Nyteknik nämnt förut så är färgmatchningen mellan hoj, ställ och hjälm hemsk. Mycket skit på banan är det också.

Neutral skrev:
Som Nyteknik nämnt förut så är färgmatchningen mellan hoj, ställ och hjälm hemsk. Mycket skit på banan är det också.
Jag skulle gladeligen har rosa hoj, bajsbrunt skinnställ och illgrön hjälm om jag kunde köra så där. Men nu kan jag inte det så då har jag matchande ställ och hoj. :D

Gustav O skrev:
Jag skulle gladeligen har rosa hoj, bajsbrunt skinnställ och illgrön hjälm om jag kunde köra så där. Men nu kan jag inte det så då har jag matchande ställ och hoj. :D
Så resonerar jag också :D

Tester på PI imorgon tisdag.
Alla Hondatemane är där samt Ducati och Kawasaki.
Yamaha och suzuki testar i Qatar senare i veckan.

Pedrosa: "Yes, I'm very happy."

Undrar just hur han ser ut när han är riktigt jäkla sur...

CorbenDallas skrev:
Pedrosa: "Yes, I'm very happy."

Undrar just hur han ser ut när han är riktigt jäkla sur...
:D

Melandri snabbast före Hayden och Stoner dag 1.
News, 30/01/06

The majority of teams which took part in last week's three-day test in Malaysia headed to Australia over the past couple of days, in preparation for the resumption of winter testing at the Phillip Island circuit on Tuesday.

The Australian venue will gather together all the teams present at Sepang except Yamaha and Suzuki, who opted to test in Qatar later this week. The Australian test will see the Konica Minolta Honda team taking to the track for their first test of 2006.

The Ducati Marlboro team will try to confirm and consolidate their early dominating form at the Australian venue, as Sete Gibernau and Loris Capirossi posted the best times during the previous test riding the new Desmosedici GP06. Elsewhere, this test will give MotoGP rookies Dani Pedrosa, Casey Stoner and Randy de Puniet, an occasion to confirm the good impression produced in Malaysia and continue their apprenticeship in the premier class.

The Phillip Island circuit, with its fast sweeping corners and impressive topographical changes, should provide interesting material for back-to-back comparisons with the data gathered at Sepang, where the teams will return next week before heading back to Europe.

motogp.com will bring you daily coverage of the Phillip Island test.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back