Chris Ash
Kapten Gars
Samma hoj och samma klass nästa år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad trist. Lacka om den i alla fall. Mc:n.Chris Ash skrev:Samma hoj och samma klass nästa år.

Så vi ska "äntligen" få en ny mästare i 125R eller?Jörgen Player Special skrev:Herr Player Special stannar i 125R och Kingen ska med och testa vid tillfälle!
Direktör Olsson verkar satsa på nytt material i 250R till 2006..
/JPS
Goodstuff skrev:Så vi ska "äntligen" få en ny mästare i 125R eller?
Direktör'n heter Henrik i förnamn och kör 250cc med nr 22...Goodstuff skrev:Så vi ska "äntligen" få en ny mästare i 125R eller?

BrInK skrev:hmm funderar på att sälja 250sp:n och bara köra lite erf istället....
men sen å andra sidan hade det vatt kul att komma i mål utan att bli diskad en tävling... fan kan inte bestämma mej![]()
usch nog dags för nya kolvar med, bäst å sälja hehe![]()
Dåså. Han har ju kört bra och med nyare material så kommer det gå ännu bättre.Torkel skrev:Direktör'n heter Henrik i förnamn och kör 250cc med nr 22...
Jörgen Player Special skrev:Lite 250R kanske?
/Jörgen
Nordgren skrev:Jag har tre Honda TSR250 (varav 2 med komplett A-kit) men inga kontrakterade förare ännu, svårt att hitta förare som både kan köra och betala. Så de går kanske till mitt TSR museum eller säljs någon av. Men helst skulle man ju dragit ihop ett team om man ska hålla på med svensk rr.
(Axxexs har en plats när han betalt året äventyr...)
?Jag tror både Berra och Eus blev sugna på tvåtaktare i helgen.LOTTAK skrev:Ingen som har något skvaller?
Nordgren skrev:Jag har tre Honda TSR250 (varav 2 med komplett A-kit) men inga kontrakterade förare ännu, svårt att hitta förare som både kan köra och betala. Så de går kanske till mitt TSR museum eller säljs någon av. Men helst skulle man ju dragit ihop ett team om man ska hålla på med svensk rr.
(Axxexs har en plats när han betalt året äventyr...)
BrInK skrev:bara superbike och 250r som jag inte testat nu... men för dom pengarna kan jag ha roligare.... mycket roligare....
App app, Martin! Ny höst, nytt nick...Goodstuff skrev:Jag tror både Berra och Eus blev sugna på tvåtaktare i helgen.
Vi kan hyra en av Nordgrens cyklar och sätta Peppe på denLOTTAK skrev:Ingen som har något skvaller?

Vi? Vem mer än du?rust29 skrev:Vi kan hyra en av Nordgrens cyklar och sätta Peppe på den![]()

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |