sleven skrev:Det är ju Mattias![]()
Är det?
Känner inte igen brillormen utan colabottnarna!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sleven skrev:Det är ju Mattias![]()
Hmmmm han har alltid påstått att han har för mycket självinsikt för att börja tävla i RR, kan detta verkligen stämma, han körde iof 250SP på bana för ett par år sedan men kom aldrig till skott.sleven skrev:Det är ju Mattias![]()
Zmurfen skrev:ERF - Wall of Shame.
Första inteckningen får den som hamnar i bollhavet först på premiären.
Sen är det bara att fylla på.
4.
![]()
Jag trodde inte turbohojar var tillåtna i ERFFreppa skrev:Fan, Rullarn, Webspy samt min barndomshjälte Mattias - UJ VA SKOJ!![]()
Hell yä! Då ställer fan jag också jag uppFreppa skrev:Fan, Rullarn, Webspy samt min barndomshjälte Mattias - UJ VA SKOJ!![]()
Bingo skrev:Hell yä! Då ställer fan jag också jag upp![]()
Nähä, så gammal kan ingen annan vara.Freppa skrev:Men.....men......men......
Du är ju gammal! Som GSXR1100Supergammal!
Du är och förblir äldre än mig, så är det, även om joggar jorden runt och har bättre flås än mig så är du gamligast i gamet, dessutom luktar du gubbe.Bingo skrev:Nähä, så gammal kan ingen annan vara.
Bingo skrev:Nähä, så gammal kan ingen annan vara.
Sweedo skrev:Jag trodde inte turbohojar var tillåtna i ERF
De lär definitivt vara snabbast ut i bollhavet - efter startrakan!
Hmmmm fundera på att komma i mål istället, senast när Rullaren körde turbo så höll den inte så länge, jag tror iaf att Mattias kan vara ett starkt kort, låt Mattias ta första stint innan du och Rullaren dyker i bollhavet.Webspy skrev:Det roliga med ERF är att jag kan inte hitta någonstans att turbo (överladdning) skulle vara förbjudet...... men riktigt så galna är inte ens vi.... eller![]()
Freppa skrev:ERF reglementet bygger ju på Svemos reglementen som grund och är ett komplement. Där finns nog något om Turbo att finna.
Freppa skrev:Kom igen nu - Kan man så bör man!![]()
Turbo Råkkar FeTT!
Rullarn kan väl inte vara svår o övertalaWebspy skrev:Har tänkt tanken.... men det e så svårt att hitta teamkollegor som har samma uppfattning om hur mycket det är värt att åka överladdat......
Det kan bero på att det faktiskt är tillåtet med turbo i ERF. Helt fri trimning!!!!Webspy skrev:Det roliga med ERF är att jag kan inte hitta någonstans att turbo (överladdning) skulle vara förbjudet...... men riktigt så galna är inte ens vi.... eller![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |