Silly Season ERF

#57 Thundrace skrev:
Hemskt nog så tror jag du vinner lillebror...Tror intre Salö har kraschat sen ut ur pitboxen i fuente alamo den lilla klanten och det var förra året...du var visst och kollade ´beläggningen på väldigt nära håll på anderstorp i våras om jag inte missminner mig....Håller som bäst på att fixa stödhjulsystem till millen åt han,skall kontakta skalman angående detta. Salö's hoj däremot måste vara århundradets sämst justerade med tanke på att i stort sett ingen mer än han själv lyckats hålla sig på hjulen mer än i snitt 5 minuter på den....Salö hoj...snart i en avåkningszon nära dig... :tummenupp

Right on Dude!

Lars och jag har klarat av att hålla oss på hjulen på min(a) hojar. Vi har orkat att köra ca en timme var innan vi av utmattning och soppatörst har överlåtit körningen åt andra mer kraschbenägna förare.

Ge fan i att tracka Zmurfen. Det är ett nöje som enbart tillfaller mig. Jag lovar, jag käkar upp era katter om ni inte skärper er!!!

Freppa skrev:
Ge fan i att tracka Zmurfen. Det är ett nöje som enbart tillfaller mig. Jag lovar, jag käkar upp era katter om ni inte skärper er!!!
Zmurfen ska trackas, det är det minsta man kan göra mot en sådan parasit, dessutom vågar han inte att köra i vårat team nästa år.

Han är rädd att få pisk av Freppa, därför allierar han sig med fienden, kom ut ur garderoben Zmurfen, du behöver inte vara rädd för team evil, visst kör dom bättre än någonsin men dom saknar depåtaktik.

GSXR1100R skrev:
Zmurfen ska trackas, det är det minsta man kan göra mot en sådan parasit, dessutom vågar han inte att köra i vårat team nästa år.

Han är rädd att få pisk av Freppa, därför allierar han sig med fienden, kom ut ur garderoben Zmurfen, du behöver inte vara rädd för team evil, visst kör dom bättre än någonsin men dom saknar depåtaktik.
De saknar kompetent teamledning, men det gör ni också. :mad:

valmers skrev:
De saknar kompetent teamledning, men det gör ni också. :mad:
Vi är beredda att ta in dig på prov nästa år, dock inte som teamchef, du ska upp i sadeln och förnedras, jag är trött på att vara långsammast i teamet.

GSXR1100R skrev:

Ni vill ju inte betala ju :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
jag är trött på att vara långsammast i teamet.
Moahahahaha

Zmurfen skrev:
Ni vill ju inte betala ju :rolleyes:
Säg som det är, när käften är större än egot så skiter björnen över bäcken.

Dina planer om R-1000 blev luft, nu är det dags att bekänna färg.

GSXR1100R skrev:
Dina planer om R-1000 blev luft, nu är det dags att bekänna färg.
Luft? Snarare helium :D
Men så är när man ska driva familjeföretag med eget intresse.
Seså din halvfigur ta nu ner fötterna från ditt skrivbord o försök o
se upptagen ut när chefen går förbi :arsele

:pannkyss

Kolla zmurf-profilen....fy fan vad äckligt,grattis lillebror,din lön har precis krympt till en fjärdedel...blärk,fy,äckligt...Fan freppa...på zmurfs katt... :D

#57 Thundrace skrev:
Kolla zmurf-profilen....fy fan vad äckligt,grattis lillebror,din lön har precis krympt till en fjärdedel...blärk,fy,äckligt...Fan freppa...på zmurfs katt... :D
Hohohoho

#57 Thundrace skrev:

Fy fan :ajjabajja

Nu är det snart så att du förintar dina möjligheter till Crash Test Dummie. Ta bort din bajsiga klichè :hihi

PS. Men din idè är inte dum. Om man ska köra skiten av en hoj - så vaför inte i just Baja Maja Racing! :klappar

Bifogat

• Baja Maja.jpg
    Baja Maja.jpg
    15.8 KB · Visningar: 90
Back