Silly season BOTT 2010

Men du har jo alltid hatt rett i at du grisebanker meg:rolleyes: Uansett det ser ut til at vi får med en norbagge til med Rc8R, på den annen side så har han kjøpt en 1198s, et par 1098s´er og litt annet tjafs:confused: Så skal bli spennende å se hva han ender opp med:va

:D
Ni har för mycket pengar i det där landet :rolleyes:

Grattis på födelsedagen förresten :tummenupp , hur mycket är det nu? 65 år :tuttar

:7peta Ikke bra, nå som du skulle kjøre med hva som helst og slå alle:confused: Men penger er noe skit, og de er ikke enkelt å få tak i for tiden - lykke til:tummenupp Håper du får samla inn nok til en hel sesong:)
Tillbaka från operation på axeln nu. Rehab upp mot 6 månader igen. Bah. Så även detta påverkar. Vill köra, det vill jag iaf.

Hej på er, tänker köra med er nästa säsong hoppas ni har plats för fler!:)

//Conny

Bra:tummenupp Velkommen, coolt med flere førere. Og med det opplegget Mr Lind legger opp til nå så tror jeg vi kommer til få en kjempesesong:yoparty

Tillbaka från operation på axeln nu. Rehab upp mot 6 månader igen. Bah. Så även detta påverkar. Vill köra, det vill jag iaf.

Fa.. ikke bra, hva er det med den gamle kroppen nå siden du måtte kutte i den igjen:va God bedring:tummenupp

Last edited:
Nu har jag inte läst hela tråden men tror att jag kommer med ny info.

Jag tror att G:sson kör BOTT nästa år. Någon som ska ompröva sina vinnardrömmar?

Nu har jag inte läst hela tråden men tror att jag kommer med ny info.

Jag tror att G:sson kör BOTT nästa år. Någon som ska ompröva sina vinnardrömmar?

Detta kan tyvärr vara dagens sanning, förjävligt!! :tuttar

Vet inte om jag är uppdaterad på det eller inte hur blir det med nästa säsong blir det 2race per tillfälle? endags race blev det väll får vi göra inhopp i STCC? hur går det med det du hade något på gång där Lind.

Vet inte om jag är uppdaterad på det eller inte hur blir det med nästa säsong blir det 2race per tillfälle? endags race blev det väll får vi göra inhopp i STCC? hur går det med det du hade något på gång där Lind.

STCC har strul med kalendern. Därför vet jag fortfarande inte. Ringer dom varje dag. Har ett ess i rockärmen i fall det spricker med stcc :tummenupp

Vissa helger kommer det bli 2 race. Men tyvärr inte varje helg... Skulle tippa på 2-3 helger som blir dubbla race, enligt Hans i alla fall...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman