johanrehn80 skrev:Jo, det är ju bara att svänga fortare än Lindfors och Nordgrenoch bromsa senare också, men då är det väl slut på kurva
-----------------------------------
Om Watz kan svänga snabbare och bromsa senare så går det uppenbarligen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
johanrehn80 skrev:Jo, det är ju bara att svänga fortare än Lindfors och Nordgrenoch bromsa senare också, men då är det väl slut på kurva
-----------------------------------

Goodstuff skrev:Om Watz kan svänga snabbare och bromsa senare så går det uppenbarligen.![]()
RS250RR skrev:egentligen var mitt inlägg bara ett försök att på ett subtilt sätt tracka Nordgren. då han varje gång vi pratar i telefon säger att "han skulle vara glad om han kunde följa mig i slippen nästa år".
Att det däremot är möjligt att bromsa senare och köra fortare än både Nordgren och Lindfors, ja det är en annan historia men som jag ser det är det både möjligt och egentligen i så speciellt svårt![]()
från en som vågar sticka ut hakan lite.......

johanrehn80 skrev:Janne jag har hört att du har ny maskin nu, stämmer det ? eller är det samma?......men inte var det väl en -02 du körde den här säsongen...
Isåfall får vi börja fila på det gamla A-kitjunket henrik har![]()
Tc skrev:oFFkeFF,kan du inte skriva in i listan vilka som är klara?
Senast ändrad av oFFkeFF den 10-09-2003 kl 10:03.![]()
2004 ser ut att bli![]()
Tc skrev:Tack!
Nya förare, feta hojar-Ska bli kul att se på 250r 2004.
Hur ser det ut i 125r?
Nya feta hojar och nya sugna piloter eller blir det ett nytt Håkan-år?
Daniel Persson tror jag kommer att utmana Håkan om han får tag i kitgrejorna till Hondan.oFFkeFF skrev:Några nya piloter blir det väl i 125r också, men om någon rår på håkan redan nästa år tror jag inte.
Torkel skrev:Daniel Persson tror jag kommer att utmana Håkan om han får tag i kitgrejorna till Hondan.
oFFkeFF skrev:Köper han ett 04 JHA-kit kan han nog kanske jaga ifatt håkan.
Avgasportar på nya kitet, och ger 12hk mer mellan 9000 och 10000rpm, sen 2hk mer på toppen än förra årets JHA-kit.
Fast han får nog skynda sig att beställa... Billigt är det ju också, bara en 60000kr sådär![]()
DP #70 skrev:Det kostar faktiskt ca: 60.000:- + moms = 75.000:-
Jag har eventuellt (väldigt osäkert just nu, men kanske) en ny RS125 -04 på gång, för den som är intresserad.
Hoj + diverse roliga saker ca: 200.000:-
oFFkeFF skrev:Om du vill spara lite pengar så åker du till japan och hämtar cykeln själv, en 125'a går lätt ner i ett par resväskor. Sen köper du nya kåpor här hemma istället.
Kan göra det åt dig om du vill![]()

DP #70 skrev:Jag vet inte om det blir så mycket billigare för mig eftersom jag ska köpa den på mitt företag (jag får betala 79.000:- + moms). Privat har jag inte råd att köpa ny hoj.
DP #70 skrev:Det kostar faktiskt ca: 60.000:- + moms = 75.000:-
Jag har eventuellt (väldigt osäkert just nu, men kanske) en ny RS125 -04 på gång, då kanske man får lite bättre fart.
Hoj + diverse roliga saker ca: 200.000:-, det kostar att ligga på topp.![]()
moto-gg skrev:kommer du att åka utomlands å träna nu under vimtern våren? jag menar hkan har snabb hoj han med
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |