silikonbiceps

Att folk lägger in i diverse muskler är inget nytt.. Har aldrig fattat poängen med att se ut som Tarzan men lyfta som Jane. Träna ordentligt istället, din late fan.

Ähh varför så lite, när han väl är igång så kan han väl trycka in lite synthol i bicepsen. :D

Som denna man, Greg Valentino. Den mest hatade body buildern. :arsele

greg-valentino-freak.jpg

Ingen skillnad....ärr...koksalt som måste bytas ut efter antal år...mjuk och svampig i massa...kommer se konstigt ut ifall han börjar träna då koksaltpåsen kommer flyttas åt någon sida...slöseri på pengar

Finns det någon fördel?

Ingen skillnad....ärr...koksalt som måste bytas ut efter antal år...mjuk och svampig i massa...kommer se konstigt ut ifall han börjar träna då koksaltpåsen kommer flyttas åt någon sida...slöseri på pengar

Finns det någon fördel?

Bära på vattenpåsarna måste ju iof vara bra träning :)

Sicket tryyyyck! Folk lär passa sig jäkligt noga för att göra sig ovän med honom nu. :skrämd

Det behöver du inte bli eftersom bilden är fake.

Edit: Slänger in originalet.
150885124_399caba895.jpg

Meh.. Allvarligt, hur snyggt e det att se ut som bajsbrun sönderpumpad monster inoljad i brun-utan-sol?? :confused: Fattar inte vilka som tycker det e snyggt alltså. Visst e det sexigt med en lite deffad kille, men hellre än "30-års-bula" på magen än ett självupptaget mongo som spenderar all sin tid i gymmet för att han e så upptagen med sitt utseende.
Tjejer som lägger ner timtals på sitt utseende genom att sminka/fixa sig hånas och förlöjligas ofta, men killar som gör likandant med sitt utseende hyllas! Knasig filosofi tycker jag.. :va
Förresten tycker jag att Tom Andersson ser bara äcklig ut efter sitt silikoninlägg då det är såå spänt jämfört med resten av muskelaturen på armen. Ser ut som han fått en cancer-svullst på överarmen ju.:zpy
Dessutom är ett silikon-implantat INTE parmanent.. dvs det har en livslängd på ca 10-15 år, så sen måste man göra om operationen igen...:näsblod

vilken jävla fjant. även sett på tv förut snubbar som lägger in magmuskler samt vadmuskler. jäkla kärringar gå och träna för helvete.

Meh.. Allvarligt, hur snyggt e det att se ut som bajsbrun sönderpumpad monster inoljad i brun-utan-sol?? :confused: Fattar inte vilka som tycker det e snyggt alltså. Visst e det sexigt med en lite deffad kille, men hellre än "30-års-bula" på magen än ett självupptaget mongo som spenderar all sin tid i gymmet för att han e så upptagen med sitt utseende.
Tjejer som lägger ner timtals på sitt utseende genom att sminka/fixa sig hånas och förlöjligas ofta, men killar som gör likandant med sitt utseende hyllas! Knasig filosofi tycker jag.. :va
Jag tror nog att de flesta är medvetna om att tjejer överlag tycker ordet "vältränad" betyder så pass spinkig att man kan se lite magrutor pga hur undernärd personen är. Allt över det anses vara fult.

Att tro att folk lägger ner det engagemang som krävs för någon annans skull är bara vrickat. Det finns ingen människa som skulle klara av det om det inte vore för att det är vad man själv vill.

Att dra parallellen med tjejer som sminkar sig till den gräns att de ser ut som någon annan än den de är och trycker upp brösten till hakan för att få folks uppmärksamhet förstår jag inte riktigt. De flesta av modell större tycker jag snarare brukar försöka dölja det förutom just när det är dags för tävling. För folk som inte är intresserade är det ganska lätt att undvika en så pass liten sport om man så vill.

Håller inte med. Dom flesta verkar tycka det är fult.

Håller inte med dej! Titta bara i vanliga tidningar där dessa reklambilder av män förekommer. Alltid hårpumpade muskelösa män, kommer du ihåg Calvin Klein-reklamen av Mark Wahlberg..
Ser inget spår av hån här, man hyllar istället den extremt muskulösa manskroppen. För ärligt talat, vilken kille ser ut så naturligt, utan att ha tränat och pumpat skiten ur sig på gym och enast levt på keso och äggvita..??!!

Bifogat

• CALVIN.jpg
    CALVIN.jpg
    13 KB · Visningar: 76
Var mycket bättre när det här ansågs vara vältränad

sv_jamesbond.jpg

:tummenupp

Last edited:
Back