Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wheelie84 skrev:Nån som vet när Shoei 05 kommer? och har nån sett några bilder?
Kanske för att de är bra och passar en del av ossbrinckis skrev:Varför Shoei??? Har inte typ alla Shoei ... en riktig volvo hjälm
sandstream skrev:Kanske för att de är bra och passar en del av oss![]()
Olika på olika personer, jag har svårt som satan att ta mig in i shoei, men de e rena belöningen när jag gjort det. Andra märken rinner bara av huvudet!brinckis skrev:Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...
[/IMG]
brinckis skrev:Jag har en OGK hjälm och den passar utmärkt ... och det finns "bara" 3 st i Sverige med min färg![]()
Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...
Hur många kommer äga en sån här tro?
![]()
Wheelie84 skrev:Shoei är bra grejer..snygga..=) men dussin hjälm mot din iaf..snygg som fan var den också!
brinckis skrev:Skall erkännna att jag valde hjälm efter utseendet ... hjälmen på bilden är inte sån jag har utan jag har en grööön skönhet som passar sååå bra till mitt gröna ställ/handskar/stövlar.
Inte så lätt att hitta en grön hjälm så en beställning från usa var tvunget. Tur e att den passar så bra till mitt OGK huvud.
Don Quixote skrev:Ah, så du ska skaffa Kawa ZX6R -05? Coolt! Den verkar bli nått extra om man får tro specen. Supersportkit som orginal! Jag och MrLind köper var sin ZX6RR och kör SM i STD600 på. Längtar till våren...
BTW kör vi med sånna här hjälmar nästa år:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=66675
prise skrev:Dem hjälmarna gick inte av för hackor! Hur mycket får man pröjsa för en sådan där?
Jäklar vad fräsch den blå var! Gillar den där randen!Don Quixote skrev:BTW kör vi med sånna här hjälmar nästa år:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=66675
sandstream skrev:Bilderna från eBay...
Wheelie84 skrev:tnx..blir nog o vänta på 05orna..=) kanske köper en sån på mc-mässan i januari. =)
Jag tror han menar den i Göteborg, de turas väl om att ha MC-mässan?prise skrev:Är det den i stockholm?
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |