Shoei -05

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Nån som vet när Shoei 05 kommer? och har nån sett några bilder?

Wheelie84 skrev:
Nån som vet när Shoei 05 kommer? och har nån sett några bilder?

Håll koll på duells.se. Har sett några bilder på nyheterna på jobbet. Den som väntar på nått gott :)

Jepp har mailat dom nu..få se vad som sägs..få se om 05ans XR1000 i nån lack kan vara snyggare än 04an är med Diabolic lacken.

sandstream skrev:
Kanske för att de är bra och passar en del av oss :rolleyes:

Jag har en OGK hjälm och den passar utmärkt ... och det finns "bara" 3 st i Sverige med min färg :yoparty

Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...

Hur många kommer äga en sån här tro?
ff4venom08.jpg

brinckis skrev:
Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...
[/IMG]
Olika på olika personer, jag har svårt som satan att ta mig in i shoei, men de e rena belöningen när jag gjort det. Andra märken rinner bara av huvudet!

brinckis skrev:
Jag har en OGK hjälm och den passar utmärkt ... och det finns "bara" 3 st i Sverige med min färg :yoparty

Hur många kommer äga en sån här tro?
ff4venom08.jpg

Shoei är bra grejer..snygga..=) men dussin hjälm mot din iaf..snygg som fan var den också!

Wheelie84 skrev:
Shoei är bra grejer..snygga..=) men dussin hjälm mot din iaf..snygg som fan var den också!

Skall erkännna att jag valde hjälm efter utseendet ... hjälmen på bilden är inte sån jag har utan jag har en grööön skönhet som passar sååå bra till mitt gröna ställ/handskar/stövlar.

Inte så lätt att hitta en grön hjälm så en beställning från usa var tvunget. Tur e att den passar så bra till mitt OGK huvud.

Ah, så du ska skaffa Kawa ZX6R -05? Coolt! Den verkar bli nått extra om man får tro specen. Supersportkit som orginal! Jag och MrLind köper var sin ZX6RR och kör SM i STD600 på. Längtar till våren...

BTW kör vi med sånna här hjälmar nästa år:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=66675

brinckis skrev:
Skall erkännna att jag valde hjälm efter utseendet ... hjälmen på bilden är inte sån jag har utan jag har en grööön skönhet som passar sååå bra till mitt gröna ställ/handskar/stövlar.

Inte så lätt att hitta en grön hjälm så en beställning från usa var tvunget. Tur e att den passar så bra till mitt OGK huvud.

Don Quixote skrev:
Ah, så du ska skaffa Kawa ZX6R -05? Coolt! Den verkar bli nått extra om man får tro specen. Supersportkit som orginal! Jag och MrLind köper var sin ZX6RR och kör SM i STD600 på. Längtar till våren...

BTW kör vi med sånna här hjälmar nästa år:
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=66675

Dem hjälmarna gick inte av för hackor! Hur mycket får man pröjsa för en sådan där?

prise skrev:
Dem hjälmarna gick inte av för hackor! Hur mycket får man pröjsa för en sådan där?

Vet inte. Vi får ett par stycken var ;) Sålt våra kroppar till kapitalet...

Bilderna från eBay...

Bifogat

• 8a_1.jpg
    8a_1.jpg
    27 KB · Visningar: 158
  • 8c_1.jpg
    8c_1.jpg
    26.8 KB · Visningar: 161
  • 45_1_b.jpg
    45_1_b.jpg
    24.2 KB · Visningar: 177
  • f2_1.jpg
    f2_1.jpg
    27.3 KB · Visningar: 159
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back