Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wheelie84 skrev:Nån som vet när Shoei 05 kommer? och har nån sett några bilder?
Duax skrev:Hej på er!!
Var nere på munchen mässan och såg alla nya shoei mod
jag säger bara... Håll i hatten för "diabolic 2" m.m![]()
brinckis skrev:Jag har en OGK hjälm och den passar utmärkt ... och det finns "bara" 3 st i Sverige med min färg![]()
Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...
Hur många kommer äga en sån här tro?
![]()
brinckis skrev:Jag har en OGK hjälm och den passar utmärkt ... och det finns "bara" 3 st i Sverige med min färg![]()
Men visst är passformen viktigare än utseendet men jag har svårt att tro att Shoei passar bättre än alla andra hjälmar ... men säger du det så ...
Lime skrev:Många här verkar ha fastnat för XR-1000. Så även jag. Fantastisk hjälm.
Men... är det någon mer än jag som har upplevt att den "slappar till sig" lite efter att man använt den ett tag?
När jag köpte den var den toktight, efter att använt den 10-15 ggr så satt den exakt som den ska och nu tycker jag den är lite för stor om jag inte har hjälmluva i... och det vill jag inte...
b-man skrev:Jag kör med denna skapelse, synd att man inte ser hur extrem lacken är på bild bara....Glittar som f-n i solen.....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |