SHK Gelleråsen 13/7 2009

Prognosen ändras varje dag men just nu verkar det bli blött på morgonen och sedan uppsprickande enl Yr.no. Smhi säger liknande prognos :tummenupp

Sist jag nämnde ett endagars-motor-projekt för dig ursäktade du dig med att du inte önskade boka upp semesterdagar i förtid :mad: Det var sårande att inse sitt underhållningsvärde! :gråta

Ditt glömska as!

Nu har allt löst sig till det bästa.
Drar ned sotis i släp efter kruppstålet på sön em.:banana

Knäpper mina händer för torr bana. Väderprognosen har iaf succesivt ljusnat under dagen.

Hoppas du gillar att bli förnedrad, jag är laddad :brynad

Ja HD på räserbana.... det kommer inte bli poppilärt :gnissla

"They let the Harleys loose on the track...........retarded" :D

[YOUTUBE-ID]uUgN8vkg5JA[/YOUTUBE-ID]

Jevlar vad bitter du är! Det är inte du som köpt ny hoj och missar första bankörningen va?! :tuttar

Näe, jag e glad å munter. Dansar för fulla muggar. Regndansen. Hoppas ni får fint väder.

Ja HD på räserbana.... det kommer inte bli poppilärt :gnissla

"They let the Harleys loose on the track...........retarded" :D

Huga. Helt plötsligt är jag glad jag stannade hemma. Kick ass.

Hoppas du gillar att bli förnedrad, jag är laddad :brynad

Näe, jag e glad å munter. Dansar för fulla muggar. Regndansen. Hoppas ni får fint väder.

Huga. Helt plötsligt är jag glad jag stannade hemma. Kick ass.

Hade det varit rakt fram hade ni varit kokta pjunizar.

Men nu ska gubben lära sig svänga.:rullandeu
Jag kommer lydigt proppa igen skorstenarna så att min kära sotis klarar bullerkraven. Hon lär ligga på ca 25 kw på slangen när det är klart. Sen kommer jag lika följsamt och lydigt som på Rörken att följa efter SMC:s duktiga instruktörer.

Vill ni ha rejs så blir det med raka megafoner i Karlskoga City by night, då är ni körda trots era spejsiga sparkdräkter. :fakta

Bifogat

• dsc_7479.jpg
    dsc_7479.jpg
    43.9 KB · Visningar: 45
Last edited:

Jag kommer lydigt proppa igen skorstenarna så att min kära sotis klarar bullerkraven. Hon lär ligga på ca 25 kw på slangen när det är klart. Sen kommer jag lika följsamt och lydigt som på Rörken att följa efter SMC:s duktiga instruktörer.

Vill ni ha rejs så blir det med raka megafoner i Karlskoga City by night, då är ni körda trots era spejsiga sparkdräkter. :fakta
Hörrö, luta dig mer bakåt och låt sothoran sträcka ut lite. :jäs

Får banne mig hoppas att det inte regnar bara. Jag blir otroligt feg i kurvorna på blött underlag och det känns som i princip bortkastade pengar för min del i sådana fall :(

Med den motorn, ISR-hejdare & Öhlinare gissar jag att vi skulle vara rökta ändå med rätt person bakom spakarna på kromsläden... :D Jag har blivit duktigt frånåkt av en polare som é instruktör när han styrt en gammal Honda shadow 1100 -81. Tyckte jag låg på som ett skållat troll, han såg ut att vara på väg till korvmojen...

...men det kanske säger mer om mig än honom... :rolleyes:

Får banne mig hoppas att det inte regnar bara. Jag blir otroligt feg i kurvorna på blött underlag och det känns som i princip bortkastade pengar för min del i sådana fall :(

Hörde faktiskt någon säga att han aldrig lärt sig så mycket som efter en dag på race-banan i hällregn...men det var nog mer för att trösta sig själv. :hihi

Får nog hålla med, blir själv überförsiktig i regn, men hur kul är det...blött på banan är kaffepaus för mig, så lite gamble är det ju att boka en sån här helg. Dock värt vartenda korvöre när solen skiner. :)

Prognosen ser inte helt bra ut för måndag, men de har ju haft fel förut. Håller tummarna för er. :tummenupp

I rent mentalt förberedande syfte. Är det någon som provat Michelin Power one street i våtlag?

Med den motorn, ISR-hejdare & Öhlinare gissar jag att vi skulle vara rökta ändå med rätt person bakom spakarna på kromsläden... :D Jag har blivit duktigt frånåkt av en polare som é instruktör när han styrt en gammal Honda shadow 1100 -81. Tyckte jag låg på som ett skållat troll, han såg ut att vara på väg till korvmojen...

...men det kanske säger mer om mig än honom... :rolleyes:

Jo det tror jag med, skulle det sitta en duktig tjej/kille på min hoj skulle det nog kunna rulla på bra i svängarna. Men när jag kör så är det nog helt klart i mitt huvud begränsningarna sitter.

Regnar det så ämnar jag dock vara panelhöna, iaf med den här hojen. Dumt att riskera så mycket nedlagd arbetstid på att lära sig det digitala våtgreppet på en hoj jag ändå aldrig tar ut när det regnar.

Fick en plats över i släpet om ngn vill slippa köra skrevraketen i morrn.

Hörrö, luta dig mer bakåt och låt sothoran sträcka ut lite. :jäs

fat-guy.jpg

/Fet

Ja, vad ska man lita på tro? Smhi.se säger uppehåll hela dagen. Yr.no säger uppehåll tills 13 tiden :va

Nu jädrar. Nu ser det plötsligt mycket bättre ut på Yr.no med. Inge regn på nederbördsbilderna förrän 15-16 tiden. Nu kommer vi till nästa stora problem istället. Hur ska man kunna åka mc UTAN ipoden i öronen för jag antar att man inte får lyssna på musik medans man kör? Hur ska man kunna få hornen att växa ut utan den? Någon som har liknande problem? Kanske får sjunga själv i hjälmen :rolleyes:

Last edited:
Hur ska man kunna åka mc UTAN ipoden i öronen för jag antar att man inte får lyssna på musik medans man kör? Hur ska man kunna få hornen att växa ut utan den? Någon som har liknande problem? Kanske får sjunga själv i hjälmen :rolleyes:

Varför skulle du inte få köra med musik?
All info du behöver få på bana sker med flaggor eller en via tydliga tecken av en instruktör.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back