SHK - Gelleråsen 090418

Hur är det? Kör alla i skinnställ eller finns det folk i textil-kläder i dom långsammare grupperna?

Jag vill minnas att textilställ är ok i steg 1, har det i bakhuvudet - i min grupp var det en förare med textil, då just steg 1. :)

/J

Hur är det? Kör alla i skinnställ eller finns det folk i textil-kläder i dom långsammare grupperna?

Kravet är att man skall ha mc-kläder! Sen om det är skinn eller textil spelar ingen större roll.

Gå in på SMC`s hemsida och läs vad som krävs för att delta på kurserna:tummenupp www.svmc.se och klicka därefter på school:banana

Mvh Per

Kravet är att man skall ha mc-kläder! Sen om det är skinn eller textil spelar ingen större roll.

Gå in på SMC`s hemsida och läs vad som krävs för att delta på kurserna:tummenupp www.svmc.se och klicka därefter på school:banana

Mvh Per

Jo jo, jag tänkte ju inte åka i jeans kanske...

Men känns ju inte så kul om alla andra kör i tighta läderställ och så kommer jag som en ballong (i jämförelse) med all-väders-klädsel.

Är flera som brukar köra i allvädersställ så du är inte ensam, SMC:s kurser går ju inte ut på att köra skitfort på bana utan att öva på vissa moment som gör dig till en bättre mc-förare.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman