SHK - Gelleråsen 090418

Sjukt kul det där var då - och många duktiga förare på plats.

Peo & Danny - klockrent coachat idag för oss rookiesar! :yoparty

/J - är inne och bokar mer...

Tjoho, ska dit imorrn, söndag. Såg du ifall de var pigga på bullermätning?? Har inga originaldämpare på mitt monster...inga killers heller tyvärr.
Det funkade ifjol men sett att det ska vara tuffare tag iår.:(

Tjoho, ska dit imorrn, söndag. Såg du ifall de var pigga på bullermätning?? Har inga originaldämpare på mitt monster...inga killers heller tyvärr.
Det funkade ifjol men sett att det ska vara tuffare tag iår.:(

Det är nog lugnt, var ett par duccar som mullrade gött idag - gick och var lite bitter stundtals över att man monterade originalblåset på Millen, den lät som en dammsugare. :D

/J - tankar lite bilder ur kameran

Det är nog lugnt, var ett par duccar som mullrade gött idag - gick och var lite bitter stundtals över att man monterade originalblåset på Millen, den lät som en dammsugare. :D

/J - tankar lite bilder ur kameran

Gott, då ses vi imorrn:banana
Kommer på ett monster med corse tank, mullrar och skramlar fint med öppen koppling....:3freak

Gott, då ses vi imorrn:banana
Kommer på ett monster med corse tank, mullrar och skramlar fint med öppen koppling....:3freak

Mysigt ljud det blir med öppen kåpa...jag ligger nog i fosterställning mest hemma imorgon, hade bara bokat lördagen idag. :)

Hoppas du får en grym dag, det är duktiga handledare och banan är superskoj!

/J

Trevlig kurs med många nya trevliga bekantskaper !
Har aldrig riktigt tänkt på det där med gaskontroll och snabbstyrning förut så det var riktigt bra att öva på :tummenupp

Kan bara hålla med!! sjukt kul för en första gångare... detta kommer man ju behöva göra fler grr.......... :D

lungt hoppas din dag var bra min var super skoj.

...sjukt kul var det, och bågen kändes hemma på banan - betydligt roligare än något annat man gjort på den bågen hittills. :) :tummenupp
Stelt och nervigt i början, men man slappnade av och njöt mer och mer av det - som total nybörjare har man ju inte en aning om vad man kommer undan med så att säga i form av nedlägg, etc. :D

Jag är tillbaka på banan absolut senast den 28:e juni - steg 2 bokat på åsen. :)

/J

Hi hi passa dig, ja ghar anmält mitt intresse att jobba de dagarna med så vem vet, du kanske får höra lite mer fint Duccemuller. :D

Föresten, en liten sak som är väldigt viktig på dessa kursdagar, kursen blir inte bättre än vad deltagarna tillåter den att bli. Jag säger som Denny, jag hade en superdag.

Hoppas vi ses den 28e.

//Peo

...sjukt kul var det, och bågen kändes hemma på banan - betydligt roligare än något annat man gjort på den bågen hittills. :) :tummenupp
Stelt och nervigt i början, men man slappnade av och njöt mer och mer av det - som total nybörjare har man ju inte en aning om vad man kommer undan med så att säga i form av nedlägg, etc. :D

Jag är tillbaka på banan absolut senast den 28:e juni - steg 2 bokat på åsen. :)

/J

Fantastiskt kul och lärorikt och jag är supernöjd med min nya hoj.

Många trevlig människor fick jag nöjet att träffa oxå:)
Fler bandagar bli det...

:banana

Bokade in mig på 28/6 steg 2 kursen i söndags oxå, bäst o passa på.. =))

Kan bara instämma, trevligt folk man träffa på o det var jäkla skoj på banan..

/J

Fantastiskt kul och lärorikt och jag är supernöjd med min nya hoj.

Många trevlig människor fick jag nöjet att träffa oxå:)
Fler bandagar bli det...

:banana

Ja tack för en trevlig söndag:tummenupp

Hoppas att ni kommer på Mittsverigebanan som ni har det liiiite närmare till i Augusti 14-16:yoparty

Ps. hörde att ni fick igång lyset på släpet:)

Instruktör Per

Ja tack för en trevlig söndag:tummenupp

Hoppas att ni kommer på Mittsverigebanan som ni har det liiiite närmare till i Augusti 14-16:yoparty

Ps. hörde att ni fick igång lyset på släpet:)

Instruktör Per

JA tillslut så fick vi det att funka, ringde en kompis som hittade kopplingsschemat på nätet. Vi hann lagom hem så Anni hann ta sig en snabbdusch innan jobbet :) Jag började inte jobba förrän 12 så jag kunde sova några timmar.. Men blev en lång dag.

Jo jag håller på att kolla in lite mer bankörningar, och det blir helt klart den i Aug på mittsverige:tummenupp

Hi hi passa dig, ja ghar anmält mitt intresse att jobba de dagarna med så vem vet, du kanske får höra lite mer fint Duccemuller. :D

Föresten, en liten sak som är väldigt viktig på dessa kursdagar, kursen blir inte bättre än vad deltagarna tillåter den att bli. Jag säger som Denny, jag hade en superdag.

Hoppas vi ses den 28e.

//Peo

:yoparty - Kul som tusan, jag har lurat med mig polarna med, blir ett helt gäng ifrån Köping/Västerås.

Bokade in mig på 28/6 steg 2 kursen i söndags oxå, bäst o passa på.. =))

Kan bara instämma, trevligt folk man träffa på o det var jäkla skoj på banan..

Jäkligt skoj, knäskraparn' på busan är med åsså' - :D.

/J

Jag kan bara hålla med alla andra om att det va en riktigt rolig och lärorik helg, stort tack till alla instruktörer och allt trevligt folk man träffade:tummenupp

18/4 Steg 2 grupp 3 (tror jag det var)

Hej alla som var med!
Riktigt roligt det här.! En gammal dröm att få åka på bana :yoparty

Tack till alla i gruppen och till instruktörerna som gjorde dagen bra.
Filmen från R1:an (Uddevalla) blir intressant att se när den kommer ut.
Norrmannen fick till slut dra ur 600:an på söndagen...:banana

Instruktörer: Perossi, Gilbert, Mackan & Ezzo ni gjorde ett bra jobb, trots att SMC-riks ändrat förutsättningarna en del, riktigt kul att har er som instruktörer.

Vi ses nästa gång!
Hälsn LG

Back