SHK den 18-19 April

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
Sporthojskurs i Gelleråsen den 18-19 April.

Anmälan på smcs hemsida är stäng men jag ringde idag, vi får några dagar till på oss att anmäla.

Vem ska med :) :gnissla :va :näsblod :rofl :hihi :3freak

vafan var det inte mittsverigebanan 23:e? :) Måste ju hinna plugga också... Nu ska jag anmäla mig till mittsverige btw.

Fränt, långväga galningar...jag har en tråd i ämnet där det varit lite handuppräckning landet runt s.a.s på Gelleråsen den 18/4 (när jag skall ta premiärturen på bana). :)

/J

hmm asså 18 och 19 lr? för det är ju 2 kurser. är väll med på en ialf (den 18/4, va billigare :D).

Glöm inte att NRS kör en licenskurs 23-24 Maj. Går ni den så kan ni börja köra varje tisdag. RJ blir säkert glad om han får nån reskompis.

Jag har anmält mig till SHK:erna 18-19 april. Förhoppningsvis kan jag åka med några ännu mer långväga galningar från norrbotten som ska ned en dag tidigare, men jag är ännu inte helt 100% säker på det. Cissi, Lill-Erik och RJ: Om ni som ska ned har plats till salu i en transport så får ni gärna PM:a mig. Själv har jag tyvärr inte någon värst lämplig transportbil eller -vagn för en tripp till Karlskoga.

Är det förresten någon som har förslag på hur man lämpligen bor där nere?

Gulleplutt: Tack för tipset om licenskursen. Jag hade fått för mig att det inte skulle finnas möjlighet till detta i år.

Nyheter
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!