SHK den 18-19 April

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
Sporthojskurs i Gelleråsen den 18-19 April.

Anmälan på smcs hemsida är stäng men jag ringde idag, vi får några dagar till på oss att anmäla.

Vem ska med :) :gnissla :va :näsblod :rofl :hihi :3freak

vafan var det inte mittsverigebanan 23:e? :) Måste ju hinna plugga också... Nu ska jag anmäla mig till mittsverige btw.

Fränt, långväga galningar...jag har en tråd i ämnet där det varit lite handuppräckning landet runt s.a.s på Gelleråsen den 18/4 (när jag skall ta premiärturen på bana). :)

/J

hmm asså 18 och 19 lr? för det är ju 2 kurser. är väll med på en ialf (den 18/4, va billigare :D).

Glöm inte att NRS kör en licenskurs 23-24 Maj. Går ni den så kan ni börja köra varje tisdag. RJ blir säkert glad om han får nån reskompis.

Jag har anmält mig till SHK:erna 18-19 april. Förhoppningsvis kan jag åka med några ännu mer långväga galningar från norrbotten som ska ned en dag tidigare, men jag är ännu inte helt 100% säker på det. Cissi, Lill-Erik och RJ: Om ni som ska ned har plats till salu i en transport så får ni gärna PM:a mig. Själv har jag tyvärr inte någon värst lämplig transportbil eller -vagn för en tripp till Karlskoga.

Är det förresten någon som har förslag på hur man lämpligen bor där nere?

Gulleplutt: Tack för tipset om licenskursen. Jag hade fått för mig att det inte skulle finnas möjlighet till detta i år.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon