SH tillbaka igen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej! Har arbetat på nya SH och lade till en ny site samt DB och tyvärr missade jag lite andra grejer så efter backuperna i natt så hängde sig sajten pga i huvudsakligen slut på diskutrymme.

Sorry! :näsblod

Men, kan berätta en ny sajt är på G. Har lyckats migrera sajten över till XenForo.
Kommer presentera adressen snart för er att besöka och kommentera på :)
Det är lite ny design och känsla helt klart!

Laddar upp en version just nu inkl migrering av bilder. Det är ca 70 gb totalt av filer inkl db.

Forumet är blixtrande snabbt så här långt och har nya bra funktioner.
Finns fler varianter på Gilla inlägg, snarlikt Facebook (inte löjligt dock på något sätt)
Inbyggda bildhanteringen är många år modernare och bör klara fler format från nya enheter (speciellt apples)

Det är även kompatibelt med Tapatalk för er som använder det (jag också då och då).

Designen går mer åt det gråare hållet med inslag av orange samt kvar SH loggan med en annan "touch" på den, men väldigt lik.

Tror det blir nice :yoparty

Inte hängt här jättelänge men är in dagligen nu.
Stort tack swedie för allt jobb du lägger ner!

/En som vägrar skaffa facebook.

Inte hängt här jättelänge men är in dagligen nu.
Stort tack swedie för allt jobb du lägger ner!

/En som vägrar skaffa facebook.

Tack tack :) Jag blir lite nostalgisk själv av att besöka SH, även fast man råkar vara skapare och nu admin.

Förhoppningsvis kan man "make SH great again" :crash

Sprang ju på en styck Hoke i helgen på Arlanda Track. Han kände igen mig otroligt nog, fattar inte hur :3freak
Men vi prata en hel del om historian och det gav mig en extra push att avsluta detta arbete.

En vacker dag kanske man har råd med hoj, eller snarare försäkringen till en hoj man vill ha :D

XenForo, ä de nå tocken därnt modärnt med infiniscroll och jellypotato?

Hur vill ni att det INTE ska vara då? ;)

När Bike bytte kom forumet lite i skymundan och artiklarna verkade mer vara grejen. Jag hade svårt att förstå ifall någon hade svarat, messat och liknande. Det var inte längre lika intuitivt att hänga med ifall trådar rörde på sig eller inte.

När Bike bytte kom forumet lite i skymundan och artiklarna verkade mer vara grejen. Jag hade svårt att förstå ifall någon hade svarat, messat och liknande. Det var inte längre lika intuitivt att hänga med ifall trådar rörde på sig eller inte.
Forum först gäller för SH. Allt förblir rätt lika bara byter forumet. Det ska i grunden ha samma funktioner, men modernare och säkrare.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman