SH:s "Hall of fame"

Den var en riktig klassiker, har för mig att det fanns massa tips på hur personen skulle lyckas öppna den hala tvålflaskan.

Nu är det ju mest Kawakex och AndreasNo1 som bidrar till lustiga trådar, där dom kärleksgnabbar som ett äldre par. Kanske borde platsa i SH:s Hall of Shame:D

Maxxi skrev:
...

Nu är det ju mest Kawakex och AndreasNo1 som bidrar till lustiga trådar, där dom kärleksgnabbar som ett äldre par. Kanske borde platsa i SH:s Hall of Shame:D

Den meningen har ju så många fel i sig att man blir lite rädd...

Edit;

För att komma med något meningsfullt så vill jag nominera mattias utlåtande om donq nyinköpta kawwa för ett par år sedan, och chrilles inlägg om swidis eventuella rejsande.

Många av lunarsnorisarna som hänger här nu kan ju vara lite roliga nångång emellanåt, dock aldrig på det sätt de själva avsåg, vilket är lite trist.

Last edited:
t-rex skrev:
2581293 Den meningen har ju så många fel i sig att man blir lite rädd...

Edit;

För att komma med något meningsfullt så vill jag nominera mattias utlåtande om donq nyinköpta kawwa för ett par år sedan, och chrilles inlägg om swidis eventuella rejsande.

Många av lunarsnorisarna som hänger här nu kan ju vara lite roliga nångång emellanåt, dock aldrig på det sätt de själva avsåg, vilket är lite trist.
Kommentar överflödig.

t-rex skrev:
2581293 ...
För att komma med något meningsfullt så vill jag nominera mattias utlåtande om donq nyinköpta kawwa för ett par år sedan, och chrilles inlägg om swidis eventuella rejsande......

OK, det var inte så j-a roligt när jag sa det, men det blev fanimej roligt när Swidi behövde 1 månad med licens för att blir snabbare än jag blev på 3 säsonger.

Jalles kärnfulla inlägg om Oscar och hans mammas Oboy brukar vara klockrena om än lite interna.....kanske..
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=708246&postcount=48

Last edited:
t-rex skrev:
2581293 så vill jag nominera mattias utlåtande om donq nyinköpta kawwa för ett par år sedan, och chrilles inlägg om swidis eventuella rejsande.

har du länkar till dom trådarna?

Undrar om inte valmers har dem någonstans. Annars vettefan. Det finns ju onekligen en del kul från innan kraschen med, men det kanske bäst vilar i ett lite rosaskimrande töcken.

Allt jag skriver är roligt och informativt. Jag är guds gåva till internet.

Tejp tråden bör ju ha en nominering mé! nån som har länk till hands?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg