SH: Söker åsikter om förbättring

Affe_R1 skrev:
Nu är jag inte alls hemma på sånt här,
men är det så pass mycket mer avancerat att byta ut
"plustecknet" mot en färgförändring?
hmm, Doh! face slap! Tack.. ska se över det där.

Lägg in solid snakes smileys. De var roliga.

Racingforumet var bättre förr när det inte var uppdelat i olika sektioner. Man får ingen överblick nu.

Macho Woman skrev:
Lägg in solid snakes smileys. De var roliga.

Racingforumet var bättre förr när det inte var uppdelat i olika sektioner. Man får ingen överblick nu.
Får lägga en röstning om det o RR-forumet. Tycker själv det är bättre på sitt sätt. Men visst, mer trådar i samma forum kan vara roligare.

Finns chans att jag stänger ner forumet kl24 i natt för att göra en omindexering av databasen (det tar forever att göra), då det krävs FULL CPU kraft att genomföra.

Jag vill ha en brytning efter sista inlägg i varje tråd.

Alltså mellan sista inlägget och svara knappen och antal sidor visningen.

Ser konstigt ut.

//Niklas

campar skrev:
Jag vill ha en brytning efter sista inlägg i varje tråd.

Alltså mellan sista inlägget och svara knappen och antal sidor visningen.

Ser konstigt ut.

//Niklas
Liknande brytning som där uppe? på 3-4 pixlar?

Är det inte dags för en färgförändring snart?... syftar då på det orangea. Loggan kan behålla färgen dock.

morlock skrev:
Är det inte dags för en färgförändring snart?... syftar då på det orangea. Loggan kan behålla färgen dock.
Till ill-rosa? Du tycker designen är ful?

Som sagt, var konkret. Säg inte bara "byt färg" osv..

Möjlighet att använda AND/OR/NOT i söken i annonsdelen. Eller att mellanslag blir som ett AND. Nu söker den bara efter strängen man skriver in.

En sak som jag önskar mej är att när man loggar in från någon annans dator måste man alltid ta bort bocken "kom ihåg mig". Det vore bättre om man fick sätta dit bocken om man vill bli "ihågkommen". Då räcker det ju att sätta dit den en gång på varje dator man normalt använder.

Borde vara fler som har märkt, men jag orkade inte läsa alla tidigare förbättringsförslag.

Swedie skrev:
Till ill-rosa? Du tycker designen är ful?

Som sagt, var konkret. Säg inte bara "byt färg" osv..
Ett förslag kanske. Orange är som sagt snyggt... om man är varningsskylt eller vägarbetare. :tungan

EDIT: Dumt att ändra färg på loggan kanske... samma färg på bägge bilderna förutom loggan då.

Bifogat

• nyfärg2.jpg
    nyfärg2.jpg
    131.3 KB · Visningar: 112
Last edited:
Tycker att många förslag är bra här men vad jag köper och tycker skulle vara bra är att byta bakgrundsfärgen till en liten mörkare så att man inte får ont i huvudet varje gång man är inne på SH.com (vilket är varje dag!)
Ta inte bort den klassiska oranga färgen dock. Måste ju ha sin karakteristiska utseende.

Vapor skrev:
Tycker att många förslag är bra här men vad jag köper och tycker skulle vara bra är att byta bakgrundsfärgen till en liten mörkare så att man inte får ont i huvudet varje gång man är inne på SH.com (vilket är varje dag!)

Speciellt på morgonen! :3freak

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...