SH Pub Sthlm 22 Oktober 2005, Tivoli?

Plåtniklas skrev:
-'Var e brudarna?' :öl
Hon är min!!!!

106620.JPG

Biturbo skrev:
Jojo.. Hörrö spydo.. Bara för att du är ute å slarvar hela nätterna... :arsele

:hihi Jag som inte vare ut sen innan sommaren :tuttar Men klart man planerar in första sh pub kvällen i alla fall :tungan :banana

Plåtniklas skrev:
Ledsen grabben. Hon är gift med Dave Navarro. :pannkyss

..och angående att 'brudarna' är på Tivoli? Tveksamt.. Får väl hasa mig ner till ROCKS om man ska kunna hitta nån dam i min smak. ;)

Är inte det självklart att man hamnar där på Sh-pub?! Musiken på Tivoli är ju inte DIREKT "hårdrock".
Vi är ett gäng som kommer dyka upp. Kommer ha utlänningar med oss, så det blir till att snacka engelska på fyllan! :dricka

/FW

Plåtniklas skrev:
Ledsen grabben. Hon är gift med Dave Navarro. :pannkyss

..och angående att 'brudarna' är på Tivoli? Tveksamt.. Får väl hasa mig ner till ROCKS om man ska kunna hitta nån dam i min smak. ;)
Äh, skiter jag i. Vill klämma, känna och ta ändå!
Då gör vi så, du å jag tokar oss ner till Rocks senare mot kvällen :yoparty

watson skrev:
Är inte det självklart att man hamnar där på Sh-pub?! Musiken på Tivoli är ju inte DIREKT "hårdrock".
Vi är ett gäng som kommer dyka upp. Kommer ha utlänningar med oss, så det blir till att snacka engelska på fyllan! :dricka

/FW
Å no, wen aj tåk inglisch aj get verry nervös jo sii. Äh, snacka engelska på fyllan är ingen ovanlighet för mig. Kul som fan :lol

Skrev upp det i kalendern. Som nybliven singel och med vingelavstånd från Tivoli till det jag kallar hemma, är det svårt att hitta ursäkter. Vi får väl se om jag dyker upp :fyllisar

Last edited:
watson skrev:

/FW

:hej

Hur går det med sofforna? Blev det en tresits? :fyllisar :tomten

955i skrev:
Skrev upp det i kalendern. Som nybliven singel och med vingelavstånd från Tivoli till det jag kallar hemma, är det svårt att hitta ursäkter. Vi får väl se om jag dyker upp :fyllisar

vingelavstånd regerar! Jag knallar nog dit Jag med och kör masken hem sen (vilket för övrigt är den enda "dansrörelse" Jag kan)

Hmm..
har egentligen inte tid att komma ( är mitt uppe i tentaveckan ), men vad gör man inte för lite öl?

Dyker nog upp efter tentan i förbränningsmotorteknik på lördag.

:fyllisar

955i skrev:

Du kan bli upphämtad i en potatistaxi så kan du inte smita :7peta Som Askungen och pumpan ungefär ;)

watson skrev:
Äh.. Vi köpte en fotpall. Hon heter Kia och är hund. Finns att beskåda på min sida. Soffan är dock fortfarande aktuell. Du vet ingen billig? :D :hihi

/FW

haha, ja håriga fotpallar kan man roa sig med ;)

Jag kör på ensits just nu, tvåsitts blir trångt ibland och tresits har sina fördelar men även nackdelar. Har en lös "pall" (schaslong?) som står lite utanför soffan. Den är skön att sätta sig på.

Jag håller ögonen öppna :3freak :tomten

vågen skrev:
Jag kör på ensits just nu, tvåsitts blir trångt ibland och tresits har sina fördelar men även nackdelar.

Problemet med tresits är att ingen vill sitta i mitten... det har man testat och kommit fram till att de flesta söker sig till den trygga kantpositionen...

På Tivoli däremot finns inga sådana problem eftersom alla sitter på varandra.

...2 dagar kvar...

Det blir en tävling också!

Girls only.... med ett fint exklusivt pris.... tre frågor ska besvaras.... fixa det och bli en Tequlia MC girl SH-Pub edition....

Bonnie skrev:
Det blir en tävling också!

Girls only.... med ett fint exklusivt pris.... tre frågor ska besvaras.... fixa det och bli en Tequlia MC girl SH-Pub edition....
Wet t-shirt! WET T-SHIRT!!!!!!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...