SH Pub Sthlm 22 Oktober 2005, Tivoli?

vågen skrev:
Se bara till o få med syrran du :tungan

Brorsdottern trilskas... har två stycken som jag kanske borde skona från er... :fatta!

Nåja...kan alltid fråga...

betsy skrev:
Du kan bli upphämtad i en potatistaxi så kan du inte smita :7peta Som Askungen och pumpan ungefär ;)

Haha.. sounds like a plan!

Om du ser till att tappa din sko (38?) på tröskeln till Tivoli så löser jag resten.

.... 28 timmar kvar ....

Nu jävlar närmar det sig.... :fyllisar

Vad är det för 'snyggtjej'-status på det där bygget nuförtiden? Kändes som det var rätt tamt sist jag var där. :tuttar

Plåtniklas skrev:
Vad är det för 'snyggtjej'-status på det där bygget nuförtiden? Kändes som det var rätt tamt sist jag var där. :tuttar

Vet inget om personalen... men den var det inget fel på förra året..... fråga vågen.... men gästerna...."sådär"

Webspy skrev:
Vet inget om personalen... men den var det inget fel på förra året..... fråga vågen.... men gästerna...."sådär"

Tur att vi är där och sprider lite stil och klass på bygget!

:Bugar

MostWanted skrev:
ÖL? Wet-tshirt? Vi kommer! Kan vi bara lösa övernattning på nått smidigt sätt så kommer vi(jag, clifton och lilla sajk)
Nåå, hur har det gått?! Kommer ni att kunna komma eller??

6 timmar kvar till första ölen hemma, 11 timmar kvar tills jag kommer till Tivoli.

SKÅL! :fyllisar

Till o med duschat dagen till ära..... (jag menar.... det var ju nästan onödigt då det snart är jul :tomten )

Back