Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Nursey skrev:
2567163 jag menar GT du fick då? Hur kändes :arsele när du vaknade på söndagen?:gnissla

Var lite rädd att vakna upp på mariatorget med en turkisk peppar i röven.... :arsele

Nursey skrev:
2567163 Det blev jag med men den skimrade i blått då jag tittade närmare..så jag skickade tillbaka den till kaptenen..så det kanske var min Rohypn..jag menar GT du fick då? Hur kändes :arsele när du vaknade på söndagen?:gnissla

Du började ju yra om att den smakade en massa sprit, själv blir jag riktigt besviken om det inte smakar sprit när de häller i en 6:a.

Man kan med fördel dricka "Sailors Gin" vilken består av en massa gin, lite is och en citronskiva. Men då duger det inte med nån j-a Stargin, Bombay Sapphire är undre gränsen i dessa lägen :fakta

Jörgen Karlsson skrev:
2567195 Thank's god! :glömdet
Förlåt Milla :hej

Haha, varför säger alla så? Måste finnas en jäkla massa smaskiga bilder där i, kanske därför snubben på Tivoli plötsligt inte hittat nån kamera? *s*

Milla skrev:
2567212 Haha, varför säger alla så? Måste finnas en jäkla massa smaskiga bilder där i, kanske därför snubben på Tivoli plötsligt inte hittat nån kamera? *s*

Det gör nog inte så mycket om den INTE kommer fram :hihi

Jörgen Karlsson skrev:
2567195 Thank's god! :glömdet
Förlåt Milla :hej

Finns säkert bilder på när du genomförde din tuttinspektion :tummenupp

Last edited:
Jag är med o samlar, men då vill ja gärna veta vad det där med "tuttinspektion" innebar (ja, bilderna hit alltså!!).. :tuttar

scud skrev:
2572228 Jag är med o samlar, men då vill ja gärna veta vad det där med "tuttinspektion" innebar (ja, bilderna hit alltså!!).. :tuttar
Tjena plankan!
Nu har ju inte du riktigt lika volymiösa och välformade grejer som Ullis, Nursey och Kapten. Men om du inte (Nej jag har inte stulit Millas kamera!) skulle få se några schyssta bilder på "tuttinspektionen" så måste du ju helt enkelt själv locka till en dito. Det är ju förvisso inte lätt som prepupertal... :va Men du kanska har schyssta nipplar? ;)

Jörgen Karlsson skrev:
2573739 Tjena plankan!
Nu har ju inte du riktigt lika volymiösa och välformade grejer som Ullis, Nursey och Kapten. Men om du inte (Nej jag har inte stulit Millas kamera!) skulle få se några schyssta bilder på "tuttinspektionen" så måste du ju helt enkelt själv locka till en dito. Det är ju förvisso inte lätt som prepupertal... :va Men du kanska har schyssta nipplar? ;)

Jag vill se, jag vill se.......... :)

Ullis skrev:
2573754 Jag vill se, jag vill se.......... :)

Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

Jörgen Karlsson skrev:
2573762 Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

Din lille smygromantiker!!!

*Kjamizar*

Kapten Blåskägg skrev:
2573767 Din lille smygromantiker!!!

*Kjamizar*
Din hoj kan man ju inte ens se nipplarna på :(
Man måste först skruva bort 20-liters juvret.. . ;)

Jörgen Karlsson skrev:
2573762 Håller med! Cyllar är som bröst, en är för lite, tre är för mycket. Och skulle de nu ha fel vinkel och klena till slagvolymen så vägs de -iaf till en del- upp av ett par schysst rejsiga stift! :crash

ajm in löv... vilken poet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...