Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Ullis skrev:
2564667 Du såg ju jäkligt städad ut, fast jag hade nog fel i min bedömning haha. QUOTE]

Tror ni hade gått redan, va bland de sista jag gjorde innan jag stressa ner till tunnelbanan, åkte åt fel håll, bytte o åkte tillbaka men hade missat sista nattbussen hem.. så de blev till o ringa efter skjuts..:rolleyes:

Jörgen Karlsson skrev:
2563925 Oj, men det gör jag med alla i början, min bitterhet är allomfattande och könsöverskridande.
Efter några år blir det bättre.;)

Solly! Kram

Du verkar ha varit underbart tankad. :yoparty :yoparty :yoparty

icko skrev:
2564704
Ullis skrev:
2564667 Du såg ju jäkligt städad ut, fast jag hade nog fel i min bedömning haha. QUOTE]

Tror ni hade gått redan, va bland de sista jag gjorde innan jag stressa ner till tunnelbanan, åkte åt fel håll, bytte o åkte tillbaka men hade missat sista nattbussen hem.. så de blev till o ringa efter skjuts..:rolleyes:

Välkommen till Doris & Doris värld :tummenupp

njelger skrev:
2564730 Du verkar ha varit underbart tankad. :yoparty :yoparty :yoparty

Han VAR underbart tankad. :D

Last edited:
EFTERLYSNING!!

Någon som sett mina nycklar med ett Stockholms MC-mässa nyckelband på och min digitalkamera, Samsung S500 på Tivoli? :(

Ullis skrev:
2564667
Du kanske inte fåt fel info, utan personalen kanske fått fel?? Värt att kolla så alla vet till nästa gång. Gäller VIP-korten ff?

Tivoli är uppköpta av Helenas Krog och dom tar över spakarna 1 nov. Jag ska ringa till dom och kolla eftersom vår kontaktperson på Tivoli slutar.
Han och jag kom överens om att eftersom de skulle gå på 34 :- i baren så behövdes inte vipkorten denna gång :)

Ser ut som om det har varit en ganska trevlig tillställning.
Mannen med den stora förkylningsklubban kom och slog mej i huvet, så inte ens Iprenmannnen hjälpte.
Laddar för nästa, ska fan marrinera mej i vitlök så man håller sig frisk.

bobo08 skrev:
2566703 Ser ut som om det har varit en ganska trevlig tillställning.
Mannen med den stora förkylningsklubban kom och slog mej i huvet, så inte ens Iprenmannnen hjälpte.
Laddar för nästa, ska fan marrinera mej i vitlök så man håller sig frisk.

:mattias bästa botemedlet måste ju vara IS i ölen :lol

Kakan skrev:
2566736 :mattias bästa botemedlet måste ju vara IS i ölen :lol

Kakan, kan du kolla med din kontaktperson på Tivoli ang. min kamera och nycklar? Jag har nu hört av tre olika personer att en kille ur peronalen hade tagit hand om dem vid stängningsdags! Trots det så säger personalen (tjejer) nu vid tre olika tillfällen att de inte har mina grejer.. Senaste tjejen kallade sig Sune. (De måste ju kunna kolla schemat och se vilka killar som jobbade i lördags vid stängning...)

Skumt är det tycker jag.

Milla skrev:
2566908 Kakan, kan du kolla med din kontaktperson på Tivoli ang. min kamera och nycklar? Jag har nu hört av tre olika personer att en kille ur peronalen hade tagit hand om dem vid stängningsdags! Trots det så säger personalen (tjejer) nu vid tre olika tillfällen att de inte har mina grejer.. Senaste tjejen kallade sig Sune. (De måste ju kunna kolla schemat och se vilka killar som jobbade i lördags vid stängning...)

Skumt är det tycker jag.

Ja ska ringa och kolla se vad han säger.

Citat:
Inskickat av Milla
Killen ska tydligen va ca 25 år, ca 180 cm lång, och ha halvlångt mörkt hår!

Kapten Blåskägg skrev:
2566996 Jag har inte tagit dina saker.

:rofl :rofl Din "självbild" är helt offside mannen

Kapten Blåskägg skrev:
2567109 Snarare väl förankrad i verkligheten. Dessutom är jag charmig, se inlägg 303 :fakta

Men hallå, hur menar du nu. Jag förstår inte?????

edit: Mähh....det var ju du som skrev det Kapten.

Last edited:
Kapten Blåskägg skrev:
2567109 Snarare väl förankrad i verkligheten. Dessutom är jag charmig, se inlägg 303 :fakta

Har du varit på Grönan å gjort intjack i spegelgallriet eller:va :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...