Sh-pub Kväll 6/10-07

Menar du att du tappat bort vår present till dig? :näsblod

:pannkyss

Det är nog så, jag betraktade kortet förundrat och såg inget annat än tre bokstäver eller vad det var på ena sidan. Så jag trodde det var ngt obegriplig form av kvinnlig humor och slängde det. :näsblod

Det stod visst saker på det!!! :mattias
Eller så tappade Lady bort det och skaffade ett nytt på vägen? :confused:
Jag fick av nån underlig anledning inte ha ansvaret för kortet denna gång..:gnissla :D

Jag gav det till jörgen eller om det nu var Jürgen, vet att han stoppade det i bakfickan. Dubbelcheckade senare på kvällen ;)

Jag gav det till jörgen eller om det nu var Jürgen, vet att han stoppade det i bakfickan. Dubbelcheckade senare på kvällen ;)

Hmm, jag kunde hursomhelst inte uttolka ngt utan slängde det som sagt. Eller Jürgen rättare sagt. Nåväl, jag är nog inte en tacksam person att ge presenter till. :gnissla Det är nog bättre att ni satsar på ngn annan. :krama

Last edited:
Hmm, jag kunde hursomhelst inte uttolka ngt utan slängde det som sagt. Eller Jürgen rättare sagt. Nåväl, jag är nog inte en tacksam person att ge presenter till. :gnissla Det är nog bättre att ni satsar på ngn annan. :krama

Som mig t.ex. Jag gillar presenter från :tuttar

Finns många vägar att gå för att nå mig.
Den slingriga krångliga vägen med många fällor ger än större belöning om man väl kommer fram, den breda motorvägen är inte direkt spännande men fram kommer man alltid.

Tolka det hur du vill :tummenupp.

:va Jag saknar lite inlägg i denna tråd, nån som har vare och censurerat?

Finns många vägar att gå för att nå mig.
Den slingriga krångliga vägen med många fällor ger än större belöning om man väl kommer fram, den breda motorvägen är inte direkt spännande men fram kommer man alltid.

Tolka det hur du vill :tummenupp.

:huvet jag är ju usel på tolkningar och gissningslekar...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT