Sh-pub Kväll 6/10-07

Last edited:
Jävla pubkväll! Jag får ju beslutsångest! :mad:

Ska jag festa och inte kunna ta mig hem och inte ha nånstans att sova, eller ska jag vara nykter och ta bilen in?
Och ska jag festa, vilken förfest ska jag då gå på?
Fördelen med att vara nykter är ju att man slipper vara bakis och kasta bort dagen efter..

:confused:

Tänkte käka middag med min man på annan restaurang. Vet inte vilken bara.. :va

Har ni gift er? :tungan Din karl låter bättre! :tummenupp

Last edited:

Ska jag festa och inte kunna ta mig hem och inte ha nånstans att sova, eller ska jag vara nykter och ta bilen in?
Fördelen med att vara nykter är ju att man slipper vara bakis och kasta bort dagen efter..

det finns plats hos några i klubblös om du vill slagga :D

Hmm.. Du bor väl åt Täby-hållet? Wink, wink :tungan Närå, om du hittar nånstans att sova så är ju det bra. Annars hakar jag gärna på hem.

Hehe.. Nä, vi har inte gift oss. Kalla det middagsdejt. :D

det finns plats hos några i klubblös om du vill slagga :D

:rofl Schysst! :rofl

Kändes dock som att man skulle byta ut ordet slagga mot ligga i den meningen..

:tungan

Hmm.. Du bor väl åt Täby-hållet? Wink, wink :tungan Närå, om du hittar nånstans att sova så är ju det bra. Annars hakar jag gärna på hem.

Hehe.. Nä, vi har inte gift oss. Kalla det middagsdejt. :D

Nääää, Kungsängen-Bro hållet känns mer rätt! :pannkyss

Last edited:
Ere någon som kan tänka sig skriva vart det kommer vara och vart alla förfester kommer vara.
Så folk kan välja o vraka och slippa läsa igenom 33 sidor för att hitta något?

Om någon vill hemåt, inte alltför sent, som bor söderöver så har vi bil eftersom vi ska hem till Eskilstuna ikväll. Vi tjör mot Slöddertälje.

Ere någon som kan tänka sig skriva vart det kommer vara och vart alla förfester kommer vara.
Så folk kan välja o vraka och slippa läsa igenom 33 sidor för att hitta något?

VART SH-puben är står ju i första inlägget, Galways på Kungsgatan. Vart förfesterna är får väl de som vill ha dig med hojta om själva! :pannkyss
Ett tips är väl att kolla med dina andra klubblösa polare.:tummenupp

Hm... Jaja, man kan inte ha rätt jämt... :D

Jo, jag kan! :rofl

Jag har skjuts hem, så nu är det bara förfest-"problemet" kvar att lösa! :yoparty

Last edited:
VART SH-puben är står ju i första inlägget, Galways på Kungsgatan. Vart förfesterna är får väl de som vill ha dig med hojta om själva! :pannkyss
Ett tips är väl att kolla med dina andra klubblösa polare.:tummenupp

Jo, jag kan! :rofl

Jag har skjuts hem, så nu är det bara förfest-"problemet" kvar att lösa! :yoparty

Tack du..
Själv har jag mitt på det våta :öl när det kommer till förfest.
Med mina klubbklösa kompizar. :cpparty
Jag tänkte mer på folk som bara läser och vill dyka ner i fördärvet med alla andra.
Försöka göra det lite lättare för dessa förlorade själar..

Och tänk på det stod någonstans vart dom som ska ha krogförest på ett ställe.. Då kanske du redan hade löst dit problem.. :tungan
Annars kanske du vill förfesta med oss klubblösa :yoparty

Tack du..
Själv har jag mitt på det våta :öl när det kommer till förfest.
Med mina klubbklösa kompizar. :cpparty
Jag tänkte mer på folk som bara läser och vill dyka ner i fördärvet med alla andra.
Försöka göra det lite lättare för dessa förlorade själar..

Och tänk på det stod någonstans vart dom som ska ha krogförest på ett ställe.. Då kanske du redan hade löst dit problem.. :tungan
Annars kanske du vill förfesta med oss klubblösa :yoparty

De som ska käka osv innan gör det, självklart? :tungan , på samma ställe. Alltså Galways. Dock så måste det väl bokas bord innan, och jag tror inte det finns platser kvar. Kolla med Pucken om nån vill äta med det sjuka gänget! :krama

Man får ragga tag i folk som man känner, eller inte känner ifrån SH och kolla om man får haka på nån förfest. Jag har själv två att välja på, därav mitt "problem". Jag bjuder dock inte in folk till andras fester, så därför vill jag inte skriva ut vart förfesterna är... Har man ingen förfest att gå till får man väl dyka upp på Galways runt 21, hitta grabbarna grus under bordet och supa järnet för att komma på samma våglängd som dem! :yoparty

Vi ses i dimman ikväll/natt! :fyllisar

Icko & Pucken!!!

Pojkar,

Ni har väl inte glömt att plocka fram era skinnbrallor? Mina hänger här på stolskanten... :D

Bifogat

• pubbrallor.jpg
    pubbrallor.jpg
    19.7 KB · Visningar: 26
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti