Sh-pub Kväll 6/10-07

Varje gång jag har haft för avsikt att vara med på en SH-pub har det skitit sig
så jag vågar varken säga bu eller bä denna gång.

...eller förresten, det är väl ett ord som man aldrig bör säga på detta forum då vissa puckar och skägg sägs bli alldeles till sig i brallan vid bara tanken på de bräkande djuren :hihi

Kan knappt bäääääääga mig.
Sagan om de tre skalliga männen och juniorkexet !

Ja med det betet så vore det fan om det inte nappar !:D

Oh oh oh. Snart är det dax. :D
Hehe

O så är det väl nästan lika bra att starta nästa pub-tråd direkt efter första puben???? *asg*
Det lär ju behöva spammas i fyra veckor innan festen verkligen är igång. :D *asg*

Oh oh oh. Snart är det dax. :D
Hehe

O så är det väl nästan lika bra att starta nästa pub-tråd direkt efter första puben???? *asg*
Det lär ju behöva spammas i fyra veckor innan festen verkligen är igång. :D *asg*

Kommer nästa pubkväll att vara första helgen i nov (Allhelgona) så missar jag den också. Då är jag nämligen med halva SheDevils på Gotland, GGN, för att vara depåpingla :)

Kan knappt bäääääääga mig.
Sagan om de tre skalliga männen och juniorkexet !

:rofl Tror det var första gången jag faktiskt satt o garva högt för mig själv :3freak

Men jag vet inte jag.. Äta själv eller med tre skalliga farbröder iklädda plast/skinnbyxor o zebraöron.... själv/sällskap... själva/sällskap..... Ni får äta själva så käkar jag med annat sällskap :FU :tuttar :lol

Sen måste Pucken och Kjecop komma ihåg att läder eller plast byxor gäller för kvällens tema...även zebraöron då de är en som verkar gilla dom jätte mycke och har tiggt om ett par ;) :rolleyes:
Hmm.. törs man verkligen komma på denna Sh-puben...??:va

:rofl Tror det var första gången jag faktiskt satt o garva högt för mig själv :3freak

Men jag vet inte jag.. Äta själv eller med tre skalliga farbröder iklädda plast/skinnbyxor o zebraöron.... själv/sällskap... själva/sällskap..... Ni får äta själva så käkar jag med annat sällskap :FU :tuttar :lol

Hur faan hamnade mina utlovade zebraöron i det här sällskapet? :mad:
Jefla kakan, ska sätta snabblim på hennes moppe å ge henne ett tankkort så hon får ägna sig åt åka istället för å sitta här å fabulera hela dagarna :FU

Hmm.. törs man verkligen komma på denna Sh-puben...??:va

Jag undrar detsamma :skrämd Man vänjer sig iof efter ett tag :D

Hur faan hamnade mina utlovade zebraöron i det här sällskapet? :mad:
Jefla kakan, ska sätta snabblim på hennes moppe å ge henne ett tankkort så hon får ägna sig åt åka istället för å sitta här å fabulera hela dagarna :FU

Åh :hoppa Kan jag också få ett tankkort? :hoppa Va ju lite delaktig i det hela trots allt :rolleyes: :näsblod

Men Emelie, du kan gå med mej, så har du nått stadigt att hålla i när kryckan slinter. :D

Last edited:
Men Emelie, du kan gå med mej, så har du nått stadigt att hålla i när kryckan slinter. :D

Jamen dåså, min kväll är räddad :tummenupp Får sällskap av en man med hår och korsett istället för tre skalliga män i skinnbrallor :yoparty För övrigt borde ju inte åldersgränsen bli nå problem då.. Du kan ju klassas in som min målsmån nu när kapten är på annan ort :7peta :hihi

Kanske slipper kryckan tills dess dessutom :yoparty *hoppas*

:7peta Vi kör hoj på onsdagar

Huh??? :va
Det körs väl inte på onsdagar nu när det är så svinkallt på kvällarna????
Har ni inte börjat köra på lördagar??? El missade jag nått nu???
*helt lost i skallen då hon upptäckt konstant surr i huvudet o misstänker att det är nog fan tinnitus* Inte bra alls det där :confused: :huvet

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!