SH-pub i Gävle!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Drakkvinnan skrev:
Yasha: fasiken va roligt det skulle vara att träffa dig och gubben igen. Om ni vill komma upp till en pub-kväll häruppe så kan Terry och jag erbjuda er sovplats!!!
:tummenupp Tack för erbjudandet, vi är uppe i trakterna runt Juldagen och partar lite antagligen, så det kanske kan bli nå't då? (fast ni bor väl ute i Hamrångeobygden, så vi sover nog lite närmare stan... *hehe*) Gubben får krya på sig! :krama

Hoppas ni hade en bra kväll iaf, aktiviteten är ju lite dålig så här efteråt, men ni kanske inte har vaknat till liv än? :va :tungan
 

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Ort
Skokloster
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Yasha: Typiskt! Vi blir i huvudstaden hela julen och nyår. Få se om det blir nån SH-pub på juldagen som vi kan titta in på (men då är nu ni häruppe).
Men det går ju fler tåg.... förresten vadå obygd..:confused: .. tar ju bara en kvart med bågen in till stan:squid
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Trist att så många trillade av i förväg, men riktigt trevligt var det ändå, trots bordskrånglet! Känns som att man skulle kunna dra ihop till flera pubkvällar under denna bistra vinter!

kawa69: Inte konstigt att man inte visste att du var du, när du har ett sånt kawa-nick :)

Dirtfighter: Såg dig i tidningen idag! Grattis! :tummenupp

Yasha: Du får ha bättre framförhållning nästa gång ;)
 

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Forsberg skrev:
2630364 Trist att så många trillade av i förväg, men riktigt trevligt var det ändå, trots bordskrånglet! Känns som att man skulle kunna dra ihop till flera pubkvällar under denna bistra vinter!

kawa69: Inte konstigt att man inte visste att du var du, när du har ett sånt kawa-nick :)

Dirtfighter: Såg dig i tidningen idag! Grattis! :tummenupp

Yasha: Du får ha bättre framförhållning nästa gång ;)

Tackar.
 

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
mc
kawa69: Inte konstigt att man inte visste att du var du, när du har ett sånt kawa-nick :)

Det kan kännas mysko med detta nick, men som med allting gott slutar det ILLA (skrotning av hoj).
Nicket var gjort med tanke på hoj/födelseår.

Borde kanske byta till yama69???
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Forsberg skrev:
Yasha: Du får ha bättre framförhållning nästa gång ;)
NEJ!!! :mad: Det är ju precis TVÄRTOM som är problemet, ALLT i mitt liv är planerat så j-a långt i förväg att det är totalt omöjligt med spontanprylar... :gnissla Nu var jag i Gävle igår! :rolleyes:

Byter dock jobb 1/12, lediga helger och fritt att planera arbetstiden själv. Bådar gott inför nästa säsong. :tummenupp
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Pubdax ?

Läge att dra ihop en pubkväll igen !? Förslag: Fredag 23/3 på Söderhjelmska. :)
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
Den här gången tänker jag sikta på att komma utan ont i magen :mad:
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Läge att dra ihop en pubkväll igen !? Förslag: Fredag 23/3 på Söderhjelmska. :)

Uppskrivet i kalendern. Vi är 2 som kommer! :hej
Jag har pratat med tjejen i baren och hon var fullt villig att avsätta ett hörn för oss, bara vi säger till i förväg och har lite koll på hur många vi blir så sätter de ihop borden.

Mat finns för den som är hungrig - jättegod Gulaschsoppa 65:- och köttplanka 115:-, ost eller korvbricka 75 (?) kr eller så kan man beställa nåt av maten från restaurangen där nere :fyllisar .
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Hurra då kanske till och med jag kan :Rockbanan

Ah, mingelfotograf! :tummenupp

BTW: Hur ser det ut på Söderhjelmska nu för tiden? Senast jag var där var det bara dansgolv där uppe vill jag minnas (reservation för minnet :fyllisar), och julbordsservering där nere :)
 

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Ah, mingelfotograf! :tummenupp

BTW: Hur ser det ut på Söderhjelmska nu för tiden? Senast jag var där var det bara dansgolv där uppe vill jag minnas (reservation för minnet :fyllisar), och julbordsservering där nere :)

*ha ha* vill du dansa kan vi nog röja fram lite golv :) . Annars är det kanonfräscht nu, nymålat och med bruna sköna läderfotöljer att vräka sig i. Alltså, Hangloose bar har flyttat till gamla Darling.
Staropramen och Newcastle på tapp annars öl på flaska och riktigt gott vin (ej tapp!). De öppnar klockan 17.00 varje dag så du kan ju alltid ta en flukt om du passerar.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top