SH-pub i Gävle!

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
1 Dirtfigther
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR
12 granath_?
14 Swedecat (prel.) KÄKAR!
15 Vikingarockaren
16 Kawa69 kommer självklart samt ev. FZR1000 (finns ej på forumet, utan kör en sån hoj)....
17 Bonjin kommer och äter lite :tummenupp Eller måste det stå KÄKAR ?
 
Last edited:

Magnusson

President!
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Gävle
Hoj
SUZUKI GSX-R 1216, HONDA VTX 1800
Pssst, Bara så ni vet...

Lucia fest på Gefle mc den 9/12 Porrkestern på scen & glögg i baren. Alla välkomna!! Hoppas vi syns! Portarna öppnar 18:00!

mvh Magnusson GMCK
 
Last edited:

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
1 Dirtfigther KÄKAR NATCHOTALLRIK:D
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR
12 granath_?
14 Swedecat (prel.) KÄKAR!
15 Vikingarockaren
 

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
YZF-R1 -01
Typiskt!

Jag sitter på jobbet och slösurfar lite och då hittar jag denna tråd och jag hade gärna hängt på och äta och träffat er hojåkare i trakten om det inte var så att jag redan hade planer denna fredag, men ska ni träffas fler gånger så hänger jag nog kanske på. Tyvärr måste jag nu sälja hojen, men det är ju alltid roligt att träffa likasinnade och prata lite hojsnack med! Hur är det, har ni kört på Rörberg hela sommaren eller? Jag har tagit roadracing licens i år, men kör bara i Härnösand så jag känner inte så många med samma intresse här i hemmatrakterna. Vore kul att ses, ha det bra. Hoppas vi ses!
//Annelie
 

jsun

När faan ska jag få tid att köra?
Gick med
2 May 2006
Ort
Gävle
Hoj
Suzuki TL1000R
Jävle skit åsså

Typisk!!!!

Även jag hade gärna varit med men tyvärr får jag sälla mig till den skaran som inte kan....är inte ens i Gävle då.

Jag får väl önska en trevlig kväll istället och jag ser fram emot bilderna :)

Vrooom, vrooom
 

Swedecat

Inspekterar diken
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Mellansverige
Hoj
Thundercat
Dirtfighter skrev:
2614013 1 Dirtfigther KÄKAR NATCHOTALLRIK:D
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR
12 granath_?
14 Swedecat (prel.) KÄKAR!
15 Vikingarockaren

Aja baja, man får inte stryka folk från listan bara för att man ska äta Nachos :7peta
Apropå Nachos så kan man fundera över vad Taco ska äta? :D

1 Dirtfigther KÄKAR NATCHOTALLRIK:D
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR
12 granath_?
14 Swedecat (prel.) KÄKAR!
15 Vikingarockaren
16 Kawa69 kommer självklart samt ev. FZR1000 (finns ej på forumet, utan kör en sån hoj)....
17 Bonjin KÄKAR

Nu är det ordning i leden igen. :tummenupp
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Swedecat skrev:
2614344 Aja baja, man får inte stryka folk från listan bara för att man ska äta Nachos :7peta


Det är ordning på dig! :tummenupp Får se om du får tillfälle att träna knäskrap också :hihi
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Annelie75 skrev:
2614205 Jag sitter på jobbet och slösurfar lite och då hittar jag denna tråd och jag hade gärna hängt på och äta och träffat er hojåkare i trakten om det inte var så att jag redan hade planer denna fredag, men ska ni träffas fler gånger så hänger jag nog kanske på. Tyvärr måste jag nu sälja hojen, men det är ju alltid roligt att träffa likasinnade och prata lite hojsnack med! Hur är det, har ni kört på Rörberg hela sommaren eller? Jag har tagit roadracing licens i år, men kör bara i Härnösand så jag känner inte så många med samma intresse här i hemmatrakterna. Vore kul att ses, ha det bra. Hoppas vi ses!
//Annelie


Ja du var ju där och kikade i våras på våra första körningar!:tuttar
Trodde du skulle komma och köra lite nån gång, men sen såg jag inte röken av dig där:confused:
Det är väl dumt att sälja hojen såvida du inte skaffar en ny sedan!



1 Dirtfigther KÄKAR NATCHOTALLRIK:D
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR
12 granath_?
14 Swedecat (prel.) KÄKAR!
15 Vikingarockaren
16 Kawa69 kommer självklart samt ev. FZR1000 (finns ej på forumet, utan kör en sån hoj)....
17 Bonjin KÄKAR
18 sp2 finns risk för att jag dyker upp och eller ner blir det för att svänga bägaren och KÄKA!:yoparty
 
Last edited:

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Swedecat skrev:
2614344
Apropå Nachos så kan man fundera över vad Taco ska äta? :D
Boomtjackalack :) Sa nån taco´s ? Jaa fan, nu måste man väl leva upp till både avatar och nick.. Ok om jag käkar i mellangruppen ? Har lite synpunkter på val av ingredienser och gasavdrag efter dom 10 första varven runt skålarna - Fullgod utrustning är ett krav och vi rekomenderar starkt även ryggskydd :rolleyes:

Annelie75 skrev:
2614205Hur är det, har ni kört på Rörberg hela sommaren eller?
//Annelie
Vi körde sammanlagt 10 måndagkvällar under säsongen, totalt har ca 140 (unika) personer deltagit och det var som mest ca 40 pers på en av kvällarna. Första körningen var det 12 :) Vi planerar att fortsätta med samma koncept även nästa säsong.
 

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Sandviken, Boänge
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Om Taco skall knäskrapa runt skålarna så tror nog jag att jag måste
ta ledig och komma och kolla på det :D
Jag skall ut på torsdagen oxå så jag kanske bara kommer och äter om det är tillåtet :confused: för när man passerat 40 så orkar man inte längre festa flera dagar i rad:huvet men förmodligen beror det som vanligt på för lite träning:fyllisar :fyllisar

//Lasse

Taco skrev:
2614682 Boomtjackalack :) Sa nån taco´s ? Jaa fan, nu måste man väl leva upp till både avatar och nick.. Ok om jag käkar i mellangruppen ? Har lite synpunkter på val av ingredienser och gasavdrag efter dom 10 första varven runt skålarna - Fullgod utrustning är ett krav och vi rekomenderar starkt även ryggskydd :rolleyes:


Vi körde sammanlagt 10 måndagkvällar under säsongen, totalt har ca 140 (unika) personer deltagit och det var som mest ca 40 pers på en av kvällarna. Första körningen var det 12 :) Vi planerar att fortsätta med samma koncept även nästa säsong.
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Taco skrev:
2614682Fullgod utrustning är ett krav och vi rekomenderar starkt även ryggskydd :rolleyes:

Vi kör väl med susp även här för att vara på säkra sidan, eller vad säger du mafo? :rolleyes:
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
1 Dirtfigther KÄKAR NATCHOTALLRIK
2 Chaneran KÄKAR
3 Sverre 38
4 mafo
5 Birma
6 Apans Bror
7 Forsberg KÄKAR!
8 Taco KÄKAR
9 Lotta KÄKAR
10 Drakkvinnan & Terry
11 A-L KÄKAR

12 granath_ frågetecken & grejjer, ifs ligger de väl nå i det då jag inte ens har koll på vad som händer imorrn förutom att man ska köpa ny hoj :yoparty backtotopic - om man är i denna stad så blire käk & mängder av "vätska"

13 Swedecat (prel.) KÄKAR!
14 Vikingarockaren
15 Kawa69 kommer självklart samt ev. FZR1000 (finns ej på forumet, utan kör en sån hoj)....
16 Bonjin KÄKAR
17 sp2 , bägaren och KÄKA!


vikingarockarn : jag är inte heller 20, endst 19, men hoppas på lite tur & ett "moget" utseende :tungan

va fan swedcat är du troende , nu flyttar jag dig till nr 13 ändå :yoparty
 
Last edited:

Swedecat

Inspekterar diken
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Mellansverige
Hoj
Thundercat
granath_ skrev:
2614878
va fan swedcat är du troende , nu flyttar jag dig till nr 13 ändå :yoparty

Äsch då, jag blev upptäckt. :D
Det kändes lite otäckt att bli nummer tretton på listan när jag också skrev upp mig på listan den trettonde.

Kan också meddela dig att det inte är imorgon pubkvällen är utan nästa fredag, 24/11. Men ni som är yngre kanske behöver gå ut en vecka innan och träna lite/värma upp? :va

Forsberg skrev:
2614410 Det är ordning på dig! :tummenupp Får se om du får tillfälle att träna knäskrap också :hihi

Förmodligen, har haft en 66 procentig utdelning på knäskrap de senaste gångerna jag varit onykter. :näsblod
Jeans är dyrt och knäpuckar borde verkligen vara standard på dem. :fakta

Egentligen vet jag inte om jag har tid med er, ska hämta så mycket saker till hojen dagen innan pub-kvällen så jag kanske fastnar i garaget. Renoverade bromsok, depåställ, framskärm och stålomspunna bromsslangar ska på plats. :banana
Vilken måndag som helst kan det ju vara Rörbergskörning och då måste man se till att vara redo. :hihi

Å andra sidan känns vintern väldigt lång så det kanske är bäst att man ser till att det blir en enda lång dimma av den och då passar en pubkväll utmärkt. :tummenupp

Är det någon som har koll på åldersgränserna eller kan kolla med Cheers så att även tjugofemkilowattarna får komma in? :rullandeu :hihi
 
Last edited:

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Ort
Skokloster
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Bra tid för käk egentligen, för mitt tåg från storstan kommer ju in runt 18-tiden och Terry ska ju hämta mig. Få se om det går att övertala honom att komma förbi.
Hoppas de släpper in pensionärer???:rolleyes:
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Forsberg skrev:
2614830 Vi kör väl med susp även här för att vara på säkra sidan, eller vad säger du mafo? :rolleyes:

Givetvis, susp behövs! :tummenupp

Jag ska egentligen ner till Upplands Väsby på styrelsemöte men skulle eventuellt kunna svänga förbi för lite mat, eller bara säga hej. Grymt preliminärt dock.
 

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
YZF-R1 -01
sp2 skrev:
2614593 Ja du var ju där och kikade i våras på våra första körningar!:tuttar
Trodde du skulle komma och köra lite nån gång, men sen såg jag inte röken av dig där:confused:
Det är väl dumt att sälja hojen såvida du inte skaffar en ny sedan!

Ja, jag hade nog tänkt åka till Rörberg nån gång i somras, men eftersom hojen inte hade lysen eller nått och stod helt med krachkåpor på eftersom jag åkte varje vecka till Midlanda så kändes den inte så praktisk att framföra på gatan fram och tillbaka och att låna en bil för att lasta den till Rörberg fram och tillbaka kändes så jobbigt. :rolleyes: Ja, tyvärr är det färdiglekt för min del, jag kommer sälja hojen och INTE köpa nån ny! Känns inte alls kul eftersom det börjar gå riktigt bra på banan i Härnösand och jag satte pers och nådde mitt mål när det gäller vartid på sista träningarna där, (under 1.05) men jag har helt enkelt inte råd! Jo, med hojen och det livet, men i så fall inget annat! Och efter att ha levt så de senaste 5 åren känner jag att jag måste välja och tyvärr kommer hojkörningen att läggas på hyllan ett tag för att ha råd att resa lite nu. Det kommer vara tufft:huvet , det kommer svida till våren och jag kommer troligtvis gråta varje gång jag hör en hoj, men valet är gjort! Jag har dessutom blivit lovad att få låna några hojar i Härnösand för att lägga "några snabba" då och då, haha :) Ha de, vi ses...
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Swedecat skrev:
2615182
Kan också meddela dig att det inte är imorgon pubkvällen är utan nästa fredag, 24/11. Men ni som är yngre kanske behöver gå ut en vecka innan och träna lite/värma upp? :va

det var inte så jag menade med morgondagen :blah
utan för att skryta att jag nu är en relativt lycklig ägare till en SZR660 -98 som rullat 520 mil, så nästa sässong lär jag för första ggn i mitt liv testa bana oxå :yoparty

träna det gör man väl varje dag, blev ett par groggar igår när man kom hem vid 23, "mmm, jäger & bull :drool" & idag lutade det att man skulle träna :öl
 

Swedecat

Inspekterar diken
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Mellansverige
Hoj
Thundercat
granath_ skrev:
2617359
utan för att skryta att jag nu är en relativt lycklig ägare till en SZR660 -98 som rullat 520 mil, så nästa sässong lär jag för första ggn i mitt liv testa bana oxå :yoparty

Kul! :tummenupp
Akta dig för att köra bana bara, det är väldigt beroendeframkallande. :näsblod

granath_ skrev:
träna det gör man väl varje dag, blev ett par groggar igår när man kom hem vid 23, "mmm, jäger & bull :drool" & idag lutade det att man skulle träna :öl

:tummenupp :fyllisar
 

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Gävle och Ilsbo
Hoj
R1 -05
Forsberg skrev:
2614830 Vi kör väl med susp även här för att vara på säkra sidan, eller vad säger du mafo? :rolleyes:

Mafo och Forsberg - bara så ni vet så fattar ju alla tjejer att det är en susp ni har under... ifall ni hoppades på nåt annat... :tungan
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top