Sh-pub 27/10-07!!!!!

splitta bulle hem imorrn as well? ... om man inte hamnar på efterfest ngnstans dvs. men de e alltid nice å dela kostnaden hem /2

C@rro har ju hela sin trailer med sig upp så där kan det säkert bli efterfest om någon frågar snällt :tummenupp.

Nu ska jag sova så jag har nåt att erbjuda under morgondagen!
 
Snart är det dags! Hoppas det dyker upp en massa goa gummor ch gubbar ikväll, lönehelg till trots! :yoparty
 
Sitter nu och sköljer ner födan med en fet Laphroaig !

Å fler blir det i kväll.
 
Allmänt meddelande:
C@rro har förfest på Skeppsbrokajen.
Kolla efter en silvrig lastbil (den enda) på parkeringen.
 
:D Pucken har binikemask och äter var annan timme :D :rolleyes:

Själv har man äte tårta och mat så de står ut genom örena på en :3freak
Men ni får ha så skoj nu i kväll, själv ska jag sätta igång med slipning av bapelsinen :hojsmilie
 
:D Pucken har binikemask och äter var annan timme :D :rolleyes:

Själv har man äte tårta och mat så de står ut genom örena på en :3freak
Men ni får ha så skoj nu i kväll, själv ska jag sätta igång med slipning av bapelsinen :hojsmilie


Säften damer!

Ta några cider åt mig med ! Och kasta lite isbitar oxå !! :yoparty :fyllisar :banana


Ser att fienden har rettirerat........motståndet blev övermäktigt !:D
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top