Sh-pub 27/10-07!!!!!

För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.

J-a hårdrock :yoparty
Man tackar, blev inte så lång visit men så är det när man pappar sig. Erik fick bara i sig 6 st, lite osmart av mig att köpa pizza till middag annars hade han fan rastat Doktorn....16 negerbollar är normalt inga probs för lillskägget :)
 
För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.

Tack som fan, tack som fan!

Skönt med en myskväll för herrar, och herrar endast (och cyrén :rolleyes: ) :fakta

Du har pm snart :)
 
....För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D .....

Tack, det var ett mysigt fika, ett imponerande snickeri och tuffa byggen! :tummenupp

/J
 
I'll be there, fast jag laddar med mat hemma, så jag orkar tömma galways jägermeister-förråd :rolleyes:
 
Last edited:
Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig och imorgon bär det av till Stockholm :banana
 
Tack som fan, tack som fan!

Skönt med en myskväll för herrar, och herrar endast (och cyrén :rolleyes: ) :fakta

Du har pm snart :)


Det var inte mig dörrvakten på galway's kallade för lilleman :fakta


Lilleman!

Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.

För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D

Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !:tuttar
Tackar för det!
Riktigt gött! Har blivit något sugen på att börja fippla med saker sen du visade de olika projekten och snickeriet :gnissla
 
Last edited:
fifan, detta blir tungt...

sov 3 timmar föregående natt, nu vaken "still"...dricker mariestads 7,2 för att försöka somna tidigare än vad man brukar. klockan ringer 06.30 - upp å skriva högskoleprovet....:huvet :huvet :huvet sen direct förfest, sen sh pub till 03 å ev efterfest.

sen upp å jobba sön...kanske lika bra å sjukskriva sig till söndagen, iom att man kör yrkestrafik :gnissla


splitta bulle hem imorrn as well? ... om man inte hamnar på efterfest ngnstans dvs. men de e alltid nice å dela kostnaden hem /2
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top