Man kan se det som ett bildspel
Tycker allt att du ser väldigt städad ut! Titta igen och jämför med den andra figuren på bilden...![]()
Ja. Allt är ju relativt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kan se det som ett bildspel
Tycker allt att du ser väldigt städad ut! Titta igen och jämför med den andra figuren på bilden...![]()
Jag vill bara passa på att flika in att jag faktiskt inte har världens största huvud. Min hjälm är faktiskt i storlek small.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=213225&d=1193781486
Aha, är det du som är den första med ICA-kassen på skallen![]()
) är värd så är det fan magiskt hur mycket det liknar en ICA-kasse. Med tanke på vad min personliga utrustning (motorcykelutrustningen, asså) är värd så är det fan magiskt hur mycket det liknar en ICA-kasse.
![]()
.Jag tycker du var helläcker, drömmer fortfarande att du kommer glidandes på din skinande (eller...ja) båge. Stannar sådär freKct framför mig, gör några coola moves som framhäver din lädertrikå och frågar om jag ska med på en rajd.
Men men, vad är väl en bal på slottet.
Jag kan gör allt det där, fast då måste jag få KG.
Jäklar vad öde det var på Rosen.
Meeeen, det kanske inte är så konstigt med tanke på att många hade för låg blodhalt i spritomloppet för att kunna köra![]()

Hade varit nice att anslutit vid Rosenhill och kört lite med Göteborgarna.
/J
Aaaah...jag förstår.
Släng på spikdäcken så kan du få sladda lite för oss i snön om nån månad.

Säker? KG betyder kn*llgaranti, sörrö.
Att mödosamt tillverka isdäck till hojen är bland de mest säkra sätten att försäkra sig om en grön vinter helt utan tillstymmelse till sjöis eller snö
Vi kan la börna sönder en telefonkatalog i garaget om det är snö ute, det är väl lite Loket-tjäckt och folkligt![]()
?...Ska vi hem till ditt garage menar du?
..... tänk tänk 
Jahopp, så lätt gick det tydligen inte..... tänk tänk
![]()
Haha!
Du får ta med oss göteborare på en heldag nån gång, åka lite snipa och grejer...uoonk..uoonk..uoonk..uoonk..uoonk.
Haha!
Du får ta med oss göteborare på en heldag nån gång, åka lite snipa och grejer...uoonk..uoonk..uoonk..uoonk..uoonk.
Ja i vår kan vi åka lite tändkula när jag sjösatt båten igen, Mattias bangade ju årets sista tur innan förra pubben den fegisen
Men nu är det ca 100 timmars båtpyssel och en vinter kvar innan hon ska sjösättas.
/J
|
|
EU:s fartgräns för MC stoppad
SMC, FIM och FEMA har lycka... |
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |