Nä men det finns ju vissa bilder från min skrattattack i bilen på väg hem som kanske inte borde visas![]()
som sagt...det finns ju även icke barnförbjudna bilder med i den kameran....så du kan vara lugn Paser

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä men det finns ju vissa bilder från min skrattattack i bilen på väg hem som kanske inte borde visas![]()
Fler arga PM undanbedes.![]()
Om damen gör som man säger direkt så hade det kunnat undvikas!![]()
Ja ja.. Inte vara sån! Den är borta nu.![]()
Om damen gör som man säger direkt så hade det kunnat undvikas!![]()
![]()
![]()
Fegis, vågar du inte visa vem du e??![]()
Men käre vän! Du visste mycket väl när du poserade att bilderna inte var för eget bruk.
Nej dom var för att du skulle ha något att drömma om !
Emelie:
Kul o ses igenMen vi bröt rätt snabbt traditionen på dansgolvet.. Måste bli bättring till nästa gång
(hör du det Pucken!?)
Synd bara att kameran glömdes bort halva kvällen. Men det tackar nog en del för.
Edit: Läs Pucken o Milla
Jag är ju kille för fan, idiot.![]()
Vet att det finns en del bilder hos Jessan. Några är väl iaf inte barnförbjudna så dom kan visas.![]()
Hur fan hamnade jag på alla dessa bilder? Jag brukar hata kameran
Det va GRYMT igår, STOOOORT tack till alla som va med
Idag har jag fått en sightsing tur runt sthlm, vi började med stureplan där jag skulle fota "Spybar" Det gick sådär för nått fucko i en V70 körde förbi precis när ja fotade:
Sen förbi "Birger Jarls gatan" ett måste att se, även här togs givetvis bildbevis, men vägskylten är så liten att den inte ens syns
som tredje attraktion passerade vi skanstorget (Heter det så? där det är svart/vitt rutigt utanför Operan? ) Iallafall, precis som tidigare så krävs bildbevis för upplevelsen... men inte fan ser man det rutiga "golvet": Dom hade nån Iran/Irak manifestation där så heöa torget va smockfullt med folk, ja försökte schasa bort dem men det gick inte
:
Upplevelse nr 4 blev pizzerian som tydligen låg mitt emot Globen, konstigt för jag kan inte minnas att jag sett Globen, som tydligen är en stor vit boll...
Upplevelse nr 5 blev slutligen cafét ute vid rosenhill med Mattias, Supergirl, Fia, Nisse, och nån Jochim (stavning?!?!) Jag fick till och med åka bak på mattias en sväng
VILKEN SUUUUUPER UPPLEVELSE den här helgen har varit!
Bilder kommer![]()
Och här kommer bilderna![]()
C@rro: Hört något om din kamera?
Fan, du fick ju med alla stora turistställena i sthlm.
Jag menar vem vill ha ha ett hus i korsningen kungs/norrlandsgatan![]()
![]()
Säften !!!
Fler arga PM undanbedes.![]()
nje iof inte ringt dit å kollat jag hoppas bara att nån icke införstådd har den med tanke på dom kort som fanns på den![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |