SH-Pub 17 december + juldagen, sthlm

*DanTheMan* skrev:
Kommer det nå brudar då :va va fan ska man annars dit o göra !!

Ryktet säger att det kommer två kanonbrudar som vill ha dig, den ena heter Petsy tror jag o den andra Pillan69 typ... :tummenupp

Edit: just jävlar, Fenix har 23 årsgräns, då kanske du inte får någon lämplig... :rolleyes:

Last edited:
Bonnie skrev:
Edit: just jävlar, Fenix har 23 årsgräns, då kanske du inte får någon lämplig... :rolleyes:

Något som stämmer?! 23 års gräns?! Dammit nu när det äntligen ser ut som man kommer iväg...

FreddaAbborre skrev:
Något som stämmer?! 23 års gräns?! Dammit nu när det äntligen ser ut som man kommer iväg...

Ta på dig tomteskägget och dra dit.

(Menar ett luddigt ett, du vet... Inte den andra sorten. Fast det kanske funkar också, beror på dörrvakternas läggning.)

Mattias skrev:
Ta på dig tomteskägget och dra dit.

(Menar ett luddigt ett, du vet... Inte den andra sorten. Fast det kanske funkar också, beror på dörrvakternas läggning.)

Tomteskägg... Ja... finns säkert nå females som röstar för manliga tomtar denna gång... Och ja är inte omöjlig;-)

Här sitter man och bara uggglar!

JAG KOOOOOOOOOOOOOMMER jag också då!

Men jag drar nu!

Jahapp. Drar in nu och hoppas att någon spammare sett fel på ålder eller att dörrvakten är snäll:-)

Syns (kanske)!

Vi kommer....INTE

Här har vi åkte på en härlig (pest) förkylning, hosta och feber alla tre. Pisspest fy bubblan. Vi som laddat för gå ut och ha kul. Som om det räckte då, nä lilltjejen Leja föll illa den 22.a och vi var på akuten den 23.e. Hon kan inte sitta normalt än och går på smärtstillande.

Så God Jul på er.

Liwa1, Nitrous och lilla Leja

vart är alla? vi som redan är här är bla. DTM, Roller, Mattias, solan, samt några till....

Webspy skrev:
vart är alla? vi som redan är här är bla. DTM, Roller, Mattias, solan, samt några till....

Skicka hem mattias, han ska ju tvätta håret :tomten

nästa gång tivoli är stängt kan ni väl välja nåt ställe vars arslen till dörrvakter tycker att man passar in också!

HELVETE!

Liwa1 skrev:
Skicka hem mattias, han ska ju tvätta håret :tomten

Jag hann precis torka håret, så jag kom dit. Fan, vad det raggas på såna där tillställningar. Jag hade lätt fått med mig två killar hem.

Mattias skrev:
Jag hann precis torka håret, så jag kom dit. Fan, vad det raggas på såna där tillställningar. Jag hade lätt fått med mig två killar hem.

Lätt - Jag var sjukt sugen på att släpa hem dig *mums*

anja skrev:
nästa gång tivoli är stängt kan ni väl välja nåt ställe vars arslen till dörrvakter tycker att man passar in också!

HELVETE!

Visste inte att du var så ung o tajt :)

Kvällens värsta krasch..DdM till en tjej vid bordet -jag är kungen av bulten vill du åka med mej i sommar..hon gick!! :rofl

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon