SH-Pub 17 december + juldagen, sthlm

Nursey skrev:
Haha, ni skulle må då va? Nej jag var "wellbehaved" och tog min lilla nattbuss hem i snöyran. Det var en jättebra kväll iallafall :tummenupp
Och ännu bättre..jag är inte bakis idag :)

;) Kul att du trivdes. Själv kunde jag inte komma, men väntar spänt på "ammunitions och skaderapport" från vänner som var där!
De har ÄNNU inte sms:at tillbaka = det var en BRA kväll igår! :lol

Dr.Bike skrev:
;) Kul att du trivdes. Själv kunde jag inte komma, men väntar spänt på "ammunitions och skaderapport" från vänner som var där!
De har ÄNNU inte sms:at tillbaka = det var en BRA kväll igår! :lol

Vem känner du som var där? Kanske jag träffade dem? :) Det var en BRA kväll :)

bobo08 skrev:
Vart är ipren mannen när man behöver honom.. :sjuk

Stackars Bobo..blev det för mycket tranbärs juice blask :hihi

Tackar alla för en trevlig men kort kväll,he he.Blev lite många flaskor glögg på förförfekken.Tog ut sin rätt när vi kom till tivoli.Har ännu inte lyckats va kvar en hel sh-kväll.Kommer ihåg småglimtar iaf,heja på dantheman tror jag.....nåväl,hoppas man inte gjorde nåt sattyg,isåfall e d bara att pm:a o skälla. :) Mår faktiskt så pass bra idag att man va uppe tidigt o bakade pepparkakor,ska dra ner på puben o ta en bira snart,he he. :gnissla

:va vart är bilderna nån stod väll för fotandet när jag och MikkE inte kunna närvara???????

Kakan skrev:
:va vart är bilderna nån stod väll för fotandet när jag och MikkE inte kunna närvara???????

MikkE var med och välmående!

Tack för en kul kväll, förfesten blev riktigt bra, nästan lika stor som Tivolikvällen. En av de bättre SH pubarna, lite "mysigare". :yoparty

Trevligt att träffa er alla igår....
Själv så lyckades jag uppnå ruset när jag tror att jag kung på dansgolvet, nåja skitkul var det i alla fall.

/H

Tack för igår!! Jätte trevlig kväll!!!
Och ett extra tack till Tequila Mc för priset!!! Blir bra under skinnstället i sommar... :)

Hemskt trevligt va det.
Lagom för att förstöra hela Söndagen.
Kul att det kom en del nya också.
Fenix var klart godkänt. Ölen funka.

Japp,instämmer. Trevlig kväll, har sovit hela söndagen :)

Back