SH online och uppgraderat

Jag gillar att det har blivit en separat list för mitt konto, PM osv..:) Men jag saknar att kunna se när någon var inloggad sist.

Jag har firefox men bara en 10,1 tums skärm så jag ser bara halva reklamdelen samt att ikonen för kommentarer i mitt garage ligger utanför skärmen.....

Då har du nog fel på någon inställning...

Bredden skalas korrekt både på min IPAD, Android och netbook som alla kör Firefox.

Går det inte minska ner storleken på texten till trådrubrikerna lite?
Får inte plats med hela rubriken som det är nu på min skärm :P

Gud tänkte på det och skapade Firefox ;)
Inget jag kan styra över på jobbet.

Jag gillar att listen i överkant nu sitter kvar när man scrollar ner på sidorna! Kommer den att anpassa sin bredd till fönstret framöver? Om man har låg upplösning så försvinner PM-ikonen ut till höger och man når inte åt den på något vis.

Kommer gästboken ändras tillbaka så man ser inlägg och svar på samma sida? Som det är nu fattar jag knappt var jag ska svara, och det blir bara konstigt att försöka föra nån dialog i gästboken. Förr kunde ju flera personer komma in och tjabba lite men nu går det inte att följa inläggen. Det dödar gästboken tycker jag.

Jag gillar att det har blivit en separat list för mitt konto, PM osv..:) Men jag saknar att kunna se när någon var inloggad sist.

Dessutom så skulle jag vilja se ett lite större avstånd mellan signatur och inlägg så att det blir lite tydligare...:)

Kommer gästboken ändras tillbaka så man ser inlägg och svar på samma sida? Som det är nu fattar jag knappt var jag ska svara, och det blir bara konstigt att försöka föra nån dialog i gästboken. Förr kunde ju flera personer komma in och tjabba lite men nu går det inte att följa inläggen. Det dödar gästboken tycker jag.

Kanske, beror nog på en hel del. Men jag ska titta på det. Dock troligen först i början på nästa år.

Kör i Firefox, men får sedan igår inte fram undermenyerna: Medlemmar osv. etc. när man klickar på Forum-knappen uppe till vänster. Vart 17 tog de vägen? :va

Om man tex öppnar en bild i ett garage så försvinner en del av den in bakom annonsraderna, inte så bra och nej jag har inte tagit nån drog idag! Swidi!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman