SH kompis?

Min grannes morbror såg en röd motorcykel på E4:an i förrgår. Den körde så fort att bilarna hade inte en chans, minst i hundratrettio (130). Han tror att den var Röd och att föraren hade ett Svart skinställ. Eftersom min grannes morbror inte har internet så skriver jag i hans ställe. Han tycker föraren ska hålla sig tillhastigheterna och inte vara en ligist. Du är säkert tatuerad och har hål i jeansen också! :mad:

SHiiiit allså! Jag såg en kille imorse...det MÅSTE ha varit nån här från SH.

Sen såg jag en snubbe häromdan vid Centralen, han hade som ihopkurad gångstil, lite som en ostbåge. Jag anade direkt att han var sporthojåkare! Nån härifrån!?!!?!?1?

Japp, Peter är det. Han hälsar att han vill ha tillbaka grästrimmern du lånade av honom för snart 1 år sedan.

Du kan väl hälsa Peter att min vän ove har lånat grästrimmen och att den gått sönder, men han håller på att köpa nya delar tar väl ett par månader, men till vintern är den nog klar. :)

Japp, Peter är det. Han hälsar att han vill ha tillbaka grästrimmern du lånade av honom för snart 1 år sedan.

Då är det inte han. Jag lånade en häcksax av Janne, däremot. Är det honom du menar?

Edit: Han kör en gul Saab.

Edit igen: Han brukar åka E4-an mellan Upplands Väsby och Kista på morgonen. Är det nån som har sett honom?

Då är det inte han. Jag lånade en häcksax av Janne, däremot. Är det honom du menar?

Edit: Han kör en gul Saab.

Edit igen: Han brukar åka E4-an mellan Upplands Väsby och Kista på morgonen. Är det nån som har sett honom?

Nej. 1 st trimmer var det. Peter var säker på att det måste vara du. Inte många som har en röd audi. Sluta neka det tjänar inget till, lämna tillbaka trimmern snarast.

PS. Janne har sålt gula Saaben. Ds.

PS. Janne har sålt gula Saaben. Ds.

Då var det därför han var på Sockenvägen i morse och inte vinkade.

Edit: För då var det ju inte han. Jag är iofs lite osäker på om det var en Saab. Den kan ha varit beige, dessutom.

Idag såg jag en Ducati Multistrada (?) på cykelparkeringen vid Coop i E-Tuna.

Back