SH kompis?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Idag på vägen till jobbet så kom ja ikapp en röd R1 i UpplandsVäsby (typ vid McD) lite nyfiken på om de är nån härifrån som nu också sitter på jobbet å läser SH :)
 
I morse (typ 08) såg jag en streetfighter som blivit stoppad av farbror blå på skanstullsbron i södergående riktning lite nyfiken på om de är nån härifrån som nu också sitter på jobbet å läser SH ....
 
I morse (typ 08) såg jag en streetfighter som blivit stoppad av farbror blå på skanstullsbron i södergående riktning lite nyfiken på om de är nån härifrån som nu också sitter på jobbet å läser SH ....

får nog vänta en stund han måste ju rulla hojjen till jobbet stackarn ;)
 
Jag var i skara i Fredags då blev vi omkörda av 2 streetfighters på bakhjulen
undrar vilka det var.. kul var det iallfall :)
 
Jag såg en kille på motorcykel tidigare ikväll när jag var ute och åkte. Tänkte bara kolla om det var nån härifrån? Motorcykeln var svart. Eller grå.
 
Jag såg en motorcykel på Essingeleden i torsdags (det var kanske onsdag när jag tänker efter) förra veckan, var det någon härifrån? Jag tror den var röd.
 
Jag såg en motorcykel på Essingeleden i torsdags (det var kanske onsdag när jag tänker efter) förra veckan, var det någon härifrån? Jag tror den var röd.
Brukar du åka där ofta? För då kanske du såg mig när jag åkte där med bilen för några veckor sen (vit audi).
 
i helgen såg jag en kille runt slingerbulten med en SH-tröja, han var garanterat härifrån:fakta
 
Last edited:
Jag har precis vart ute en 2timmars runda jag såg inte en endaste knarr!

Vart var du ?

(Bara en massa moppefuckon här i stan:mad:)
 
För några år sen, när jag var i stockholm, då passerade vi ett hamburgerställe på sveavägen, det var en onsdag, och då såg jag en motorcykel där, undra vem det var?

(EDIT) Det kan ha varit tisdag också
 
Jag åkte bakom en vit Audi på centralbron i morse. Var det du? Jag har en röd Audi.
Jag har en BMW som står avställd utanför Linköping över sommaren. Har inte tittat till den på ett tag, så den kan ju vara snodd. Skrik gärna till om ni ser den på centralbron så jag vet att jag ska anmäla den stulen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top