SH har nu bytt plattform!

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Kan man inte citera delar av ett inlägg? det blev hela stycket när jag testade och det blev för mycket text att citera... eller var det jag som gjorde fel?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har fått mycket tack här men en sak att inte glömma är alla moderatorer över åren som också orkat med allt som hänt :)

@Mattias , @sportbike m.fl. :hjarta Tack!

Det är så SH periodiskt är relativt tyst och inte mycket att moderera ibland, men förstås under sommaren mer aktivt. Om ni känner för att vara moderator i ett visst forum så får ni höra av er. Det är ett rätt självgående uppdrag. Du ska ha bra moral och etik, driva på diskussioner, uppmana till bra diskussioner och sen ha halvhög tröskel och tillåta diskussioner inom rimliga gränser. Sur stämning OK, men inte personliga attacker osv :)
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Testade att skapa en annons men funkade inte för mig heller.
Kommer igenom alla steg men när annonsen är färdig och man ska lägga upp får jag följande ruta:
aa.png
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Jag upplever att bakgrund färgen på hemsidan är väldig ljus o lite irriterade för ögonen! finns det nån möjlighet att ändra det? (jag har provad i firefox inställningarna men det har inte hjälpt!:näsblod
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Jag skulle uppdatera profilen då kom upp det här meddelandet när jag tryckte spara...

ny.jpg
 

Hermie

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2003
Ort
innerstan
Hoj
SportHoj eller Fighter
Roligt att du förnyar hemsidan. (y)

Det är lite många annonser i köp & sälj.
Visar senaste 9000 dagarna och Annonser: 4458 st

Jag har 90 som upplagda men bara 3 i verkligheten.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Går det att lägga in att när man klickar på "nya inlägg" att man filtrerar bort Överflödiga diskussioner och Dumpforumet?
Det finns ju en filterfunktion med lite olika alternativ (bevakat innehåll, trådar du startat, osv.) redan, där en sådan funktion skulle passa väl. Där skulle folk kunna välja om man vill se det.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Går det att lägga in att när man klickar på "nya inlägg" att man filtrerar bort Överflödiga diskussioner och Dumpforumet?
Det finns ju en filterfunktion med lite olika alternativ (bevakat innehåll, trådar du startat, osv.) redan, där en sådan funktion skulle passa väl. Där skulle folk kunna välja om man vill se det.
Ska försöka gräva i det men finns troligen inte inbyggt att lösa det.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar

Går det att lägga in att när man klickar på "nya inlägg" att man filtrerar bort Överflödiga diskussioner och Dumpforumet?
Det finns ju en filterfunktion med lite olika alternativ (bevakat innehåll, trådar du startat, osv.) redan, där en sådan funktion skulle passa väl. Där skulle folk kunna välja om man vill se det.

Ska försöka gräva i det men finns troligen inte inbyggt att lösa det.

Jag har ett eget inbyggt filter där jag bara läser det jag tror kan vara intressant att läsa... :tummenupp

Ibland händer det att jag läser något ointressant men då försöker jag filtrera bort liknande nästa gång... :hej
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag har ett eget inbyggt filter där jag bara läser det jag tror kan vara intressant att läsa... :tummenupp

Ibland händer det att jag läser något ointressant men då försöker jag filtrera bort liknande nästa gång... :hej
Det är väl snarare när herrarna i dumpforumet går igång och enda man ser vid en uppdatering av nya inlägg är trådarna därifrån, utan någon som helst koppling till motorcyklar, som man lessnar lite på SH. Och det vill man ju inte göra :)
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Det är väl snarare när herrarna i dumpforumet går igång och enda man ser vid en uppdatering av nya inlägg är trådarna därifrån, utan någon som helst koppling till motorcyklar, som man lessnar lite på SH. Och det vill man ju inte göra :)

Håller fullständigt med, därför så undviker jag oftast att läsa där.
Tråkigt att vara ledsen...
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top