SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?

• Antal röstningar
    0
Inte ens billig öl alltså. :va

Fast om man arrangerar en sån här grej kanske det kan tänkas att man kanske kan fixa nån deal...??? Men jag vet inte om arrangörerna redan tänkt på det...:va

Geggamoja: Bara när gästerna börjar bli fulla o odrägliga som 50 cl byts ut mot 33 cl vatten,

MadSkillz borde ha stor koll på den delen:)

Fast om man arrangerar en sån här grej kanske det kan tänkas att man kanske kan fixa nån deal...??? Men jag vet inte om arrangörerna redan tänkt på det...:va

Geggamoja: Bara när gästerna börjar bli fulla o odrägliga som 50 cl byts ut mot 33 cl vatten,

Pippi, finns det möjlighet till att beställa bord eller köket är inte öppet när vi ska va där?
Har lite fler frågor men kanske ska ta d på fb istället? :) :krama

Pippi, finns det möjlighet till att beställa bord eller köket är inte öppet när vi ska va där?
Har lite fler frågor men kanske ska ta d på fb istället? :) :krama

Vi kommer att gå ut med mer information så klart allt är klappat och klart. Festen kommer bli av, bara lite förhandlingar ang priser och innehåll som återstår. Detta kommer förhoppningsvis vara klart innan jul.

Hur många brewdar dyker upp på festen som är singlar? Bara en liten koll för att se om det är lönt att dra dit.

Hmm, då kan jag vara intresserad om jag inte jobbar lördag den helgen. Borde få schema för januari i mellandagarna såatte. :tummenupp

Måste fixa med någonstans att bo isf men. :/ Vettetusan om man vill ta bilen heller om det skall vara riktig fest. :p

Eller har dom så rolig åldersgräns att man inte får vara med? :va Har ju hänt nån gång på svenska sidan...
Måste fixa med någonstans att bo isf men. :/
Nån som har nått förslag? Scandic malmen är ju inte mycket mer än 100m därifrån, men för det priset kan man ju spendera natten på bordell ist! :näsblod

Last edited:

Förstår inte vad du menar? Alla gånger jag vart där har bara vart som ett stort svaret hål för mig... :rolleyes:

Hur många brewdar dyker upp på festen som är singlar? Bara en liten koll för att se om det är lönt att dra dit.

Vadå är du ful och vill ha stor "valmöjlighet" för att höja oddsen att få napp? :va

Edit: Nej nu förstår jag vad du menar.. Du är helt enkelt svartsjuk det därför du undrar hur många "singeltjejer" som kommer dit!
Jag har dock inte det problemet så mig kvittar det om det är singlar eller upptagna! :tummenupp

Last edited:
Vi kommer att gå ut med mer information så klart allt är klappat och klart. Festen kommer bli av, bara lite förhandlingar ang priser och innehåll som återstår. Detta kommer förhoppningsvis vara klart innan jul.

Gott Pippi
Fenix - då har vi värmt upp stolarna å väntar på Er .... hög stämning garanteras!

MCE/NH

Skiter björnar i skogen? :tungan

Bild?
Det räcker nämligen inte med att din mamma tycker du är snäll för att du ska få kalla dig snygg.:rolleyes:
:D

Eller så gör du som alla andra och skiter i det och kommer och festar ändå. Finns det inte brudar nog så stöts det på servitriser eller förbipasserande på gatan utanför. Du får ju va lite uppfinningsrik!:tungan

Det där Fenix ser ju skitsnoffsigt ut. Ett sånt där ställe har ju ingen normal person råd att kröka på. Kan vi inte hitta något sunkigare? Leta rätt på något billigt hak i Älvsjö istället, så slipper man åka in till stan också.

Det där Fenix ser ju skitsnoffsigt ut. Ett sånt där ställe har ju ingen normal person råd att kröka på. Kan vi inte hitta något sunkigare? Leta rätt på något billigt hak i Älvsjö istället, så slipper man åka in till stan också.

Snofsigt? Såg ut som ett riktigt kanonställe tycker jag! Härligt käk också om man vill ha det. :)

Fin miljö bäddar för fin stämning. :tummenupp

Last edited:

Inte alls snofsigt. Vi har haft flera AW där med SH-folk.

Gört! Så kan vi äta frukost ihop :D

Nog för att du ser feminin ut men ska det vara nödvändigt att gå på sunkig bordell för att få ihop det med SJP eller är du rädd för konkurrensen av oss andra cheyer :tuttar :D

eller förbipasserande på gatan utanför. Du får ju va lite uppfinningsrik!:tungan

Får fixa en stor träpinne med krok på ändan (typ gubbkäpp, fast större) så kan man sitta inne och fiska genom dörren, bara att kroka i och dra in folk. :p

Nog för att du ser feminin ut men ska det vara nödvändigt att gå på sunkig bordell för att få ihop det med SJP

Nu ska du inte dra in mig i nått bögit. :7peta

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...