SH - fest 4 februari

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
SÄG TILL I DÖRREN ATT NI KOMMER FRÅN HOJFESTEN! SÅ FÅR NI INFO OM VAD SOM GÄLLER FÖR BÄTTRE PRISERNA :)

SES OM NÅGRA TIMMAR :D

4 februari flyer.jpg
I slasket kom jag på att det var hög tid att sätta ett nytt datum för fest!

I vanlig ordning kommer mer information senare, men datumet är bestämt!

http://www.facebook.com/#!/events/285125364871469/

4 FEBRUARI är det fest!!!

18.00 - 22.00 har vi fri entré

Öl 40:- Ordinarie: 47:-

Vin 50:- Ordinarie: 59:-

Drink: 69 - 126 kr

Shot: 50 - 126 kr

Mat:

Gräddstuvad Pytt: 125:- Ordinarie: 155:-

Scampispett: 189:- Ordinarie: 225:-

Hamburgare: 149:- Ordinarie: 189:-

Skriv Hoj under önskemål som kod när ni bokar bord!

Last edited:
Det blev inget ligga för mig senast. Jag blev däremot utslängd. Går det att önska att man får vara kvar och sen ligga istället?

Det blev inget ligga för mig senast. Jag blev däremot utslängd. Går det att önska att man får vara kvar och sen ligga istället?

Du får säga åt dem att kasta ut dig så att du får ligga med asfalten, det låter bara som du var otillräckligt påverkad på den förra fecken så att du bara blev utledd/avvisad, amatör :)

Suck,du o dina fester!Skaffa en man i stället!

Du behöver inte komma på festen om du inte vill :) Finns säkert massa annat roligare att göra än att träffa likasinnade...

Trivs faktiskt mycket bra med min man, så det verkar dumt att skaffa en till, men tack för omtanken!

Oj! Fest! Wee! Hoppas bara inte det var den helgen jag skulle åka och mata lodjur.

Asch då, du kan få mata mig ist, jag är ett riktigt hondjur ;) mkt farligare än lodjur dessutom... grrrrrawww

Haha, ja, kanske det? :D
Måste kolla upp det där minsann...
Jösses. Planera saker längre fram än 2 veckor. Igen!
Jag blir ju alldeles förryckt av all den här planeringen!

vad e det för mening med att ordna en fest om man drar innan alla ens dykt upp? senast var du ju inte ens kvar innan speciellt många hann dyka upp? då kan man ju lika gärna bestämma en random dag för vanlig utgång? eller?

Micke™;5422306 skrev:
vad e det för mening med att ordna en fest om man drar innan alla ens dykt upp? senast var du ju inte ens kvar innan speciellt många hann dyka upp? då kan man ju lika gärna bestämma en random dag för vanlig utgång? eller?

Jag va ju kvar jätte länge! Dock fanns det några anledning till att jag drog tidigt, behöver kanske inte ta upp dem här...

Men med tanke på att folk verkar mest bittra över att jag roddar fest kanske jag skulle strunta i det....

Jag va ju kvar jätte länge! Dock fanns det några anledning till att jag drog tidigt, behöver kanske inte ta upp dem här...

Men med tanke på att folk verkar mest bittra över att jag roddar fest kanske jag skulle strunta i det....

Nej för tusan. :)
Det var kul sist.

Jag är i alla fall jätteglad för att du orkar engagera dig och fixa för andra! Mer sånt behövs så här mitt i vintermörkret ju! Vad är det för onödiga påhopp från er andra? Jag hade jättekul sist så det gör jag gärna om igen. Vem som går när och vem som var där är väl ointressant bara man själv har kul och det blir det ju om man bjuder till.

Back