SH-fest 30 november :)

Ja man undrar ju vad de där bilderna kommer användas till. Eller kanske bäst att inte veta.. :D

Haha... avis på vadå? Jag fick ju sitta i en varm bil hela vägen hem till porten:7peta

Helt klart fap-material! Jag e mest besviken på att min tischa inte kom med :(

Jag tror länken till albumet är trasig. Jag får upp nån sorts PRO-möte/freakshow. :va

Jag tror länken till albumet är trasig. Jag får upp nån sorts PRO-möte/freakshow. :va
DU är trasig! :7peta

Hur i helvete missa jag den.. Hahaha... :D
Öh, va? Ja den fattar jag inte hur man missade, men jag såg mest Ulvhamnes bh... såatte... :crash

Pensionärer på fest (no offense, det fanns faktiskt några som såg yngre ut än 40+)!
Jaha, o vilka skulle de ha varit... vi är fan sketgamla hela högen... sådesÅ! :4skrika

Ja, men jag har förstått att PippiT förvarar dig i sin väska, så jag har förståelse för att du inte är som alla andra :)

Jag är ju högst medelmåttig. Precis som alla andra. Hon försökte faktiskt. Locka ner mig i harry potter-kofferten men jag gillar inte godis längre så det gick inte :banana

Ja, men jag har förstått att PippiT förvarar dig i sin väska, så jag har förståelse för att du inte är som alla andra :)

:4skrika jag har bara en kappsäck full me guldpengar....

Jag är ju högst medelmåttig. Precis som alla andra. Hon försökte faktiskt. Locka ner mig i harry potter-kofferten men jag gillar inte godis längre så det gick inte :banana

....o just nu är du ingen guldpeng. :6surkart

Här tog man hand om dig som ett sjukt barn o erbjöd vatten o allt möjligt o så kommer du me massa hittepå. :4skrika

Back