SH-fest 30 november :)

Ja man undrar ju vad de där bilderna kommer användas till. Eller kanske bäst att inte veta.. :D

Haha... avis på vadå? Jag fick ju sitta i en varm bil hela vägen hem till porten:7peta

Helt klart fap-material! Jag e mest besviken på att min tischa inte kom med :(

Jag tror länken till albumet är trasig. Jag får upp nån sorts PRO-möte/freakshow. :va

Jag tror länken till albumet är trasig. Jag får upp nån sorts PRO-möte/freakshow. :va
DU är trasig! :7peta

Hur i helvete missa jag den.. Hahaha... :D
Öh, va? Ja den fattar jag inte hur man missade, men jag såg mest Ulvhamnes bh... såatte... :crash

Pensionärer på fest (no offense, det fanns faktiskt några som såg yngre ut än 40+)!
Jaha, o vilka skulle de ha varit... vi är fan sketgamla hela högen... sådesÅ! :4skrika

Ja, men jag har förstått att PippiT förvarar dig i sin väska, så jag har förståelse för att du inte är som alla andra :)

Jag är ju högst medelmåttig. Precis som alla andra. Hon försökte faktiskt. Locka ner mig i harry potter-kofferten men jag gillar inte godis längre så det gick inte :banana

Ja, men jag har förstått att PippiT förvarar dig i sin väska, så jag har förståelse för att du inte är som alla andra :)

:4skrika jag har bara en kappsäck full me guldpengar....

Jag är ju högst medelmåttig. Precis som alla andra. Hon försökte faktiskt. Locka ner mig i harry potter-kofferten men jag gillar inte godis längre så det gick inte :banana

....o just nu är du ingen guldpeng. :6surkart

Här tog man hand om dig som ett sjukt barn o erbjöd vatten o allt möjligt o så kommer du me massa hittepå. :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman