SH- fest 12 november!

Så vad det dags för fest!

Vill bara påminna om lite saker...

KOM INNAN 22.00 för att få VIP-priser i baren. Detta lämnas ut i garderoben så säg att ni tillhör hojfolket eller ngt åt de hållet.

Det andra som jag vill påminna om är att HONDA CITY erbjuder alla gäster på festen 20% på arbete OCH reservdelar fram till årsskiftet. Dock MÅSTE ni tala med mig eller garderoben på festen så ni får veta hur ni skall gå tillväga för det!

I övrigt så ser jag fram emot en galen kväll och hoppas på att känna igen ett ansikte eller två under kvällen :)

Efterfest på Patricia för de som inte får nog på Högbergs ;)

Uppade nyheten på förstasidan så så många som möjligt ser detta och får chans att supa sig fulla :-P Som 2-barnspappa (med nyanländ för 2 månader sedan) och bortbjuden till annan festlighet med annan barnfamilj... barn barn barn...så. Häv fun! :)

Uppade nyheten på förstasidan så så många som möjligt ser detta och får chans att supa sig fulla :-P Som 2-barnspappa (med nyanländ för 2 månader sedan) och bortbjuden till annan festlighet med annan barnfamilj... barn barn barn...så. Häv fun! :)

Tack så mycket Swedie! Barn tar en hel del tid, hoppas Ni får en trevlig kväll!

fan va najs, bara en vecka kvar!! Nästa lördag smälle re""""!!!!

What? Är väl idag... typ, trodde jag,
eller det är kanske detta som är gröngölingsritualen för oss som inte fattat alla regler... skicka gröngölingarna en vecka i förväg och så är den riktiga festen en vecka senare? Aaaahhh... sporthojsåkare... finns det en tråd någonstans med alla regler som hanterar boka upp liggande, borrande, ritualer osv :confused: :confused: :confused:

Hoppas verkligen att denna fest kommer att spårar ur och att det blir KaAOoSZz där annars kan jag äga redan nu att jag stannar hemma!!

Vi kan väl göra en lista också där det står vem/vilka som kommer att ligga/borra med varan?
Jag kan börja med att skiva upp mig så kan ni fylla på sen vart efter som! :tummenupp

1. Mad_skillZ och M155E
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jisses! Är de jag som är förrvirrad oxå????

NÄÄÄÄ IDAG SMÄLLER DET!!!!!

Ses snart!

Tack Pippi för att du återigen fixade en Sporthojsfest...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park