SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
Nursey skrev:
2380440 ALLTSÅ INGEN FÅR ÄTA NÅGOT I VAXHOLM för fifaan vad jag har bakat Brownies (kladdkaka). Hoppas folk gillar choklad :gnissla Dom står o goar sig i ugnen nu :tungan
Hoppas det inte regnar på vägen till Sveavägen för då blir det ännu kladdigare kakor

Bränn dig inte när du ska "mutta" dom bara...:hihi

Nursey skrev:
2380440
Hoppas det inte regnar på vägen till Sveavägen för då blir det ännu kladdigare kakor

HAHAHAHAH! Underbart!

Lite som Corn Flakes som gonat sig i mjölken "sen i morse" när man kommer hem efter jobbet.... :D

Regnmojsade Brownies = Brun deg = Endurobullar!
Det låter det!

/H

amullo skrev:
2380382 Nejdå! Vi skall göra det så enkelt som möjligt.

Bind kapten vid träd.

Bind rep runt Vänster kula

Bind andra ändan av sagda rep i närmaste R1 (Brukar finnas några att välja på.. Ta en med slip-on, det ger minst 15 hästar)

Ropa: Nu sticker snabba grupper!

Vänta.
Tips: Håll för Öronen.

WTF? :mad:
Du tror väl inte att du kan dra loss min gamla sjörullade pungkula med en sketen R1:a? :arsele

Nursey skrev:
2380440 ALLTSÅ INGEN FÅR ÄTA NÅGOT I VAXHOLM för fifaan vad jag har bakat Brownies (kladdkaka). Hoppas folk gillar choklad :gnissla Dom står o goar sig i ugnen nu :tungan

We fucking love you babe!!! :pannkyss

Last edited:
Lord Adrian skrev:
2380446 Bränn dig inte när du ska "mutta" dom bara...:hihi

Kunde du inte sagt det lite tidigare.:rolleyes: .hur skall jag kunna sitta på hojen nu :näsblod

:tuttar

Kapten Blåskägg skrev:
2380474 :rofl

Seriöst, det får man fan ta det lite lugnt med. Jag blev lurad att på fyllan olla en grill.....föga skönt kan jag rapportera :gnissla

HahahahahahHAHAHAHA jag dööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrr
HAHJAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAH:D

Edit AHAHAHAHAAAAGHHHAAAAAAAAAAAAAAAAhahaha jag gråter av skratt...du din ginmarinerade dåre:pannkyss

Inte så konstigt att kaffet på sveavägen smakar MÖRKROSTAT AHAHAHa

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2380493
HahahahahahHAHAHAHA jag dööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrr
HAHJAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAH:D

Edit AHAHAHAHAAAAGHHHAAAAAAAAAAAAAAAAhahaha jag gråter av skratt...du din ginmarinerade dåre:pannkyss

Inte så konstigt att kaffet på sveavägen smakar MÖRKROSTAT AHAHAHa

Kul att man kan glädja folk, kul, verkligen kul :huvet

Eftersom jag blivit onsdagskörningarnas väderoptimist, eller någe... Meddelar jag att solen kommit fram! :fakta

-@

Bifogat

• namnlös2.JPG
    namnlös2.JPG
    35.5 KB · Visningar: 37
Kapten Blåskägg skrev:
2380516 Kul att man kan glädja folk, kul, verkligen kul :huvet

Näää förlåååt :pannkyss
Puss på lilla...prinskorven :D ahahahahahahahahahahahahahahahaha..ajajajaj..jag skrattar så jag får ont..får inte in lika mycket luft som jag skrattar ut

Du VET :mattias att detta är helt fel miljö att göra sånna avslöjanden va :tungan

Nursey skrev:
2380525 Näää förlåååt :pannkyss
Puss på lilla...prinskorven :D ahahahahahahahahahahahahahahahaha..ajajajaj..jag skrattar så jag får ont..får inte in lika mycket luft som jag skrattar ut

Du VET :mattias att detta är helt fel miljö att göra sånna avslöjanden va :tungan

Prinskorv??? Är det Bamsefar du menar eller:va

Ja jag vet, men det var menat som en seriös varning :D

Kapten Blåskägg skrev:
2380456 WTF? :mad:
Du tror väl inte att du kan dra loss min gamla sjörullade pungkula med en sketen R1:a? :arsele

Lika bra ta fram det gröva artilleriet då´rå..

20041202_120314_0.jpg

Stockel skrev:
2379304 Var ute en sväng idag och körde samma tur som förra onsdagen, det var rätt mycket sand på sina ställen (mellan Gottröra och Brottby). Ta det lugnt i morgon.

En annan sak, förra onsdagen lånade jag ut min grymma hojkarta till en kille som klotade med en grön/vit Kawasaki och har inte fått tillbaka den, det måste blivit något strul med hans telefon, är det någon som vet hans nick? Avåkningen var i den kurvan där tre pers körde av. Han stannade kvar med hojen.

Ses i morgon om det är uppehåll. :)

Jag TROR hans nick är Wibbe ?!

Kapten Blåskägg skrev:
2380474 :rofl

Seriöst, det får man fan ta det lite lugnt med. Jag blev lurad att på fyllan olla en grill.....föga skönt kan jag rapportera :gnissla

:skrämd kan se det framför mig...Ett grillgallerrandigt kaptensollon som kyls av i ett ginåtonicglas....*tvättar ögonen med lut*

Dawe skrev:
2380683 Jag TROR hans nick är Wibbe ?!

Det är inte wibbe.. Han åkte i långsamma gruppen och blev "nerprejad" i diket av lastbilen (om jag inte har helt fel :va )..

Lord Adrian skrev:
2380770 :skrämd kan se det framför mig...Ett grillgallerrandigt kaptensollon som kyls av i ett ginåtonicglas....*tvättar ögonen med lut*

Hörru klenis, strålande sol och laminerade kartor klara, nu får du dyka upp!

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”