SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
Nursey skrev:
2380989 Dåså..jag anländer med Brownies/kladdkaka vid 21:00..c ya there

Jag har nog hunnit gosa lite med kedjan, byta olja, filter o packning på Gammelsuckan tills dess. :crash

Lite brownies har jag aldrig tackat nej till :kär :tummenupp

Ett par av mina motton:
"Mat är gott, äta är roligt!"
"Lagom är för lite!"

d1ce skrev:
2381192 fick rapport från haninge om regn ;)

Well, det ska f*n till en monsun för att jag inte ska åka hoj idag, sugen som satan...

Jag är i Berga och här regnar det inte och för övrigt har jag lagt mina handskar i ugnen för att dom ska torka till kvällens "race" (det regnade en del när jag åkte till jobbet i morse)

d1ce skrev:
2381192 fick rapport från haninge om regn ;)

Well, det ska f*n till en monsun för att jag inte ska åka hoj idag, sugen som satan...

-@

Kan backa upp det med en rapport om tokregn i Tyresö också...:( :paraply

SMHI verkar inte veta vad dom vill....Kvällsprognosen för Vaxholm säger regn, men i Österåker som ligger ett stenkast med tjej eller d1ce arm bort ska det vara uppehåll...:rolleyes:

Last edited:
Lord Adrian skrev:
2381211 Kan backa upp det med en rapport om tokregn i Tyresö också...:( :paraply

SMHI verkar inte veta vad dom vill....Kvällsprognosen för Vaxholm säger regn, men i Österåker som ligger ett stenkast med tjej eller d1ce arm bort ska det vara uppehåll...:rolleyes:

Fan mannen vad du kommer ångra dig... :hihi

-@

d1ce skrev:
2381079 Om man är välkommen lär jag dyka upp.. Däremot blir det fest på mineralvatten eller något annat lyxigt!

För det blir hoj dit!

-@
HALLÅ Lillen har du inget bilkort eller?

Valrog skrev:
2381225 HALLÅ Lillen har du inget bilkort eller?

Klart jag har bil och bilkort, men när jag kan ta hojjen tar jag den. Snart är det frost och helvete då kan jag åka bil :)

-@

Lord Adrian skrev:
2381231 Jag ångrar bara sånt jag INTE gjort...Som att jag inte häcklat dig mera ...;)

Time will tell... :hihi

-@

Last edited:
Täby 15.20

Regndäck på .........

Bifogat

• P1000083.JPG
    P1000083.JPG
    89.2 KB · Visningar: 38
  • P1000084.JPG
    P1000084.JPG
    123.2 KB · Visningar: 42
  • P1000085.JPG
    P1000085.JPG
    122.7 KB · Visningar: 41
Last edited:
Lord Adrian skrev:
2381211 Kan backa upp det med en rapport om tokregn i Tyresö också...:( :paraply

Å nu skiner solen i Tyresö...Make up your fakking mind!:va

d1ce skrev:
2381238 Klart jag har bil och bilkort, men när jag kan ta hojjen tar jag den. Snart är det frost och helvete då kan jag åka bil :)

-@

Okidoki TÄNKTE bara OM du nu skulle till stan kunde du fått hämta upp oss oxå....MEN det blir LITE svårt på hoj ju..

Valrog skrev:
2381256 Okidoki TÄNKTE bara OM du nu skulle till stan kunde du fått hämta upp oss oxå....MEN det blir LITE svårt på hoj ju..

Aha, njae, av någon anledning sitter den vadderade kutsen kvar bakpå... :rolleyes:

Annars hade det naturligtvis inte varit några som helst frågetecken eller problem :) Det vet du!

-@

KJECOP skrev:
2381190 Jag har semester och är ledig och har än så länge bara slappat hemma i soffan... :fart Dessutom har jag fullständigt brunnit av på min krånglande dator :argpådato

Men jag vågar inte åka med er. Ni kör ju så fort.... :skrämd

Tänk på hur ni kör... Jag vill inte veta av några flera olyckor i år!!! :ajjabajja

// Kjelle

ajsing bajsing, där fick vi ett varningen ord av Kjelle! Bäst att vi dricker öl istället ikväll då??

Rapport från Brottby i nuläget= Och regnet det bara ÖSER ner och här sitter vi och väntar in sooolen..tralalala...SKIT OXÅ...:mad:

Valrog skrev:
2381299 Rapport från Brottby i nuläget= Och regnet det bara ÖSER ner och här sitter vi och väntar in sooolen..tralalala...SKIT OXÅ...:mad:

Hade något högre tankar om dig min vän ;) ... Nu gränslar jag besten och rör på mig :yoparty

-@

Wonderboy skrev:
2381312 Neejj nu kör vi!

Visst lillördag men helgen väntar med smaskigt party :tummenupp

Äsch, vi ska vara rädda om våra gamla, vill dem inte ska vi inte tvinga dem ;)

Utgick du från berga? Isf kan vi mötas upp då jag ska åt det hållet.

-@

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...