SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.
d1ce skrev:
2377116 Fan, är det bara jag som tycker det är superfeminint att åka omkring på en blommig motard?!

-@

Vet du...vi BEHÖVER inte fler anledningar att ifrågasätta din manlighet...;) Å med det sagt erkänner jag att jag en gång ägt en rosa hundkoja, DÄR snackar vi babemagnet! Den var känd under namnet "Bröstvårtan"...:tummenupp

Lord Adrian skrev:
2377126 Vet du...vi BEHÖVER inte fler anledningar att ifrågasätta din manlighet...;) Å med det sagt erkänner jag att jag en gång ägt en rosa hundkoja, DÄR snackar vi babemagnet! Den var känd under namnet "Bröstvårtan"...:tummenupp

:rofl :yoparty :2cool

Fy fan mannen, du är kung!

Nu kommer jag sova som en gris...

peace out

-@

Lord Adrian skrev:
2377126 Vet du...vi BEHÖVER inte fler anledningar att ifrågasätta din manlighet...;) Å med det sagt erkänner jag att jag en gång ägt en rosa hundkoja, DÄR snackar vi babemagnet! Den var känd under namnet "Bröstvårtan"...:tummenupp

DÄR gick luften ur MIG....

d1ce skrev:
2377080 Fan peeps, inte ens säkert att man kommer in på sånna dära hak!? :rodnar

Undrar om jag fick en halvvrickad idé att bygga fighter precis?!

-@
Det är ingen fara. Annars får Lorden sprätta upp dörren till Riddarhuset och visa släktskölden och så, medan vi och ofrälse har skabrös efterfest och klänger på inredningen. Sk klassfest.

/J

Fan d1ce blommig motard?? :D bara den blommiga hjälmen som saknas då!! men varför sålde du motarden?? är ju sjukt kul med motard :yoparty

Fan va ni spamar.. här går man och lägger sig för att komma upp till jobbet och det är 6 nya sidor när man vaknar :rofl

Va??
"bara 196 inlägg" i denna tråden redan! ;)

Satt och kollade genom förra tråden och såg en bred fegrand... och utan att hänga ut nån: Kapten! Kan jag få köpa dina ytterkanter av däcket! Mina är sluuuut!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2371186&postcount=959

Jaja, din hoj är inte inkörd än osv... bl.a bla & Bl.a :tungan

Är som sagt i Charley-K och här blåser det satan idag.
Igen.
Eller: Som alltid.
Enda stan i världen man kan gå ett varv runt ett kvarter och hela tiden ha motvind...

Kom ena RIKTIGA regnskurar i förrgår nat, jag vaknade och trodde det var ett JET-plan som drog över.

Dr.Bike skrev:
2377264 Va??
"bara 196 inlägg" i denna tråden redan! ;)

Satt och kollade genom förra tråden och såg en bred fegrand... och utan att hänga ut nån: Kapten! Kan jag få köpa dina ytterkanter av däcket! Mina är sluuuut!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2371186&postcount=959

Jaja, din hoj är inte inkörd än osv... bl.a bla & Bl.a :tungan

Är som sagt i Charley-K och här blåser det satan idag.
Igen.
Eller: Som alltid.
Enda stan i världen man kan gå ett varv runt ett kvarter och hela tiden ha motvind...

Kom ena RIKTIGA regnskurar i förrgår nat, jag vaknade och trodde det var ett JET-plan som drog över.

:rofl
Jaja, mobba en nybörjare, gör det bara, gör det, känns bra va? :hihi
Fy fan vad du ska få äta skit när jag blir lite varm på hojen :arsele

Gör du nåt vettigt då? Eller springer du bara runt och smålimmar på alla Pinamackor? :)

Kapten Blåskägg skrev:
2377273 :rofl
Jaja, mobba en nybörjare, gör det bara, gör det, känns bra va? :hihi
Fy fan vad du ska få äta skit när jag blir lite varm på hojen :arsele

Gör du nåt vettigt då? Eller springer du bara runt och smålimmar på alla Pinamackor? :)

Usch nu fick jag dåligt samvete för att ha mobbat en nybörjare! :rodnar
(eller inte ;)) Du vet ju att vi älskar dig alla, och att häckla "ledaren" ingår i spelet! Ser fram emot att du steker mig!
Hoppas ert rek gick bra f.ö!?

Här i pinan är det som vanligt, och Pinamackorna är (som vanligt) snyggare efter en helkväll på Statt, än i direkt solljus! :lol

Har du nån du vill hälsa är det bara slå mig en signal! Du är väl samtida med Evald antar jag?

Kapten Blåskägg skrev:
2376851 Samma läge i gruppen på ons igen? :hihi

Egentligen skulle jag vilja bakom dig big boy men jag tar gärna kön så ingen känner sig förfördelad :rolleyes: Beställer du bra väder?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back