SH.com grupp/Onsdagskörning 080723

Vad ska du med än värre broms till?! Då lär det väl bara gå än saktare :va

Ett tu tre syns ju det där bekanta dammolnet när framförvarande sporthoj vurpar eller möter mig i min fil, då måste man ha bra bromsar så man får stopp på ångloket :D

Ett tu tre syns ju det där bekanta dammolnet när framförvarande sporthoj vurpar eller möter mig i min fil, då måste man ha bra bromsar så man får stopp på ångloket :D

Var på studiebesök igår hos Acke, jeflar vilka porriga grejer dom tillverkar !

Blir nog en uppsättning doningar därifrån till min hoj.

Var på studiebesök igår hos Acke, jeflar vilka porriga grejer dom tillverkar !

Blir nog en uppsättning doningar därifrån till min hoj.

Jo jag är fast sedan länge får jag erkänna. Har man råd är det liksam ingen idé att åka ngn annanstans än till ISR om man har bromsproblem.
Dessutom lär man sig så mycket om bromsar av Acke och hans anställda om man passar på att utnyttja deras kunskap.

Bifogat

• IMG_0261.JPG
    IMG_0261.JPG
    119.7 KB · Visningar: 109
Nu behöver du bara skippa vagnshjulet fram så du kan köra med vettiga däck också.

Ja kostigarna vi åker på i Roslagen blir ju allt slätare för varje år.
Sjukt fina banor :D

Nej men skämt åsido så ska det ju vara 19 alt 18 tum om det ska vara lite tracker över hojen. Jag får bliva vid min läst.

nån mer än jag som träffade på gubben som verkade ha ätit butterkaka hela dagen?han stod en bit in på vägen från vaxholm första husen efter bron där det var 50 km/h han såg lite sur ut kanske han behöver lite :ligga ?

Var en goo tur, skönt att man är snabb på att svara med! Räknar med körning imorrn så ses vi i Väsby!

tommi: jotack... Han gled in i min "fil" och hytte lite vackert med nävarna. Tror det var din fruktansvärda hoj han var irriterad på.. Kan ju iaf inte varit min

Hej gott folk!

Ringt lite idag så jag lägger en kort info, är på semester en vecka till och en del gruppledare har också annat för sig imorgon så vi påar ingen storkörning imorgon. Alla som vill kan naturligtvis samlas på Donken ändå vid 18 och steka en runda, aldrig fel :tummenupp
Syns o hörs nästa vecka!

//Skägget

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!