SH.com grupp/Onsdagskörning 080723

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Sorry gott folk, har dragit till Sundsvall på sem ett par veckor och satt och kopplade av lite för mycket....vilket Fille och cl så klädsamt noterat :hihi
Körning blir det ju självklart ändå imorgon, Skitsnack-MC och Ninja Riders finns på plats och styr upp en skön stekarrunda på norrsidan.
Tempo kommer finnas till alla, från nybörjare till riktiga hårdgasare :tummenupp

Som vanligt väntar vi på alla och ingen blir ifrånkörd :)

Samling Donken U.Väsby 1800

Lite smått att tänka på:
Som vanligt försöker vi inte impa på någon annan eller oss själva.
Respektera 30/50 samt lite soft vid hästgårdarna.
Körkort och minst trafikförsäkring gäller.
Inga omkörningar i lugn och medelgrupp.
Är man nybörjare på gruppkörning eller brukar köra i diket så börjar man i lugna gruppen, sen är det bara att byta om det går för sakta.

Passar på att tacka alla som var med förra veckan, riktigt bra kört av alla och kul med lite nya fejs, en höjdarkväll :yoparty

Använd insidan och gasa satan!

//Skägget

Men du är klippan och vår ledstjärna! Det är inte samma sak utan dig. Kan du inte bara dumpa familjen och komma och leka med oss? :gråta

Ska på 60års firande så kommer tyvärr inte.. Laddar hårt för nästkommande onsdag istället :yoparty

Men du är klippan och vår ledstjärna! Det är inte samma sak utan dig. Kan du inte bara dumpa familjen och komma och leka med oss? :gråta

Ärs inte behöver väl skägget hålla dig i handen för att du ska våga komma? :)

Last edited:
Ärs inte behöver väl skägget hålla dig i handen för att du ska våga komma? :)

Hur vågar du ens nämna mitt och skäggets förhållande?! :mad:
Jag är djupt chockerad att du outar oss på det här viset! Det skulle vara en hemlighet! Han har faktiskt familj och barn och du riskerar allt detta genom att slarva med diskretionen på det här viset! Jag tycker att du borde skämmas! :mad: :gråta :FU :finger

Edit: Jaha, komma DIT. :rodnar

Edit 2: Det här inlägget är sponsrat av Stockholm Pride 2008.

Hur vågar du ens nämna mitt och skäggets förhållande?! :mad:
Jag är djupt chockerad att du outar oss på det här viset! Det skulle vara en hemlighet! Han har faktiskt familj och barn och du riskerar allt detta genom att slarva med diskretionen på det här viset! Jag tycker att du borde skämmas! :mad: :gråta :FU :finger

Edit: Jaha, komma DIT. :rodnar

Edit 2: Det här inlägget är sponsrat av Stockholm Pride 2008.

Oj ja just ja så va det :huvet Ska inte göra om det lovar :4skrika

Trodde du bara va rädd att bli stekt av mig igen men jag kommer ju inte :hihi

Last edited:
bla bla bla.....och satt och kopplade av lite för mycket.......bla bla bla- fler än Fille & cl som noterat detta. 22 - jul 08 02:00 Opp o hoppa, skaka rompan! Du e för gooo du skägget :D

Last edited:
Vafan stan är ju död :huvet

Ställ hojjarna, så drar vi till Wermdö golf på fest? ...det är typ där alla är. Det går fanimej inte styra upp ngt annat förutom att dra till Wermdö golf & country club, alla drar dit, alla som är hemma :S

Nu får ni faen joina mig, det blir vi mot societeten, men vi är "snäppet" vassare än bratsen...så det är självplock.

:huvet :huvet :rolleyes:

Iofs blire jävligt kul där, för alla som är kvar i stan, vafan, förfest hos mig?.. Eller nykter chaufför som kan ratta min vilda 205 gti :gnissla

Jag jobbar o hojen saknar fortfarande framhjul... *morr* Det ska på under dagen idag och så får jag tillbaka min fina svarta pärla vid halv nio tiden ikväll... YEY...
Kanske dyker upp på LeDonk på Svea på kvällen...

Jag kommer. Nytt drivpkt och allt. :tummenupp :tuttar :arsele

Jag ska montera min nya kraftigare frambroms idag, så jag vill nog bekanta mig lite med den innan jag ger mig ut på kringelvägar, men vi kanske syns på Barkarby eller le Donk senare! Det ska ju vara kanonväder!

Hoppas ni får en vurpfri och kul körning!

/J

Jag ska montera min nya kraftigare frambroms idag, så jag vill nog bekanta mig lite med den innan jag ger mig ut på kringelvägar, men vi kanske syns på Barkarby eller le Donk senare! Det ska ju vara kanonväder!

Hoppas ni får en vurpfri och kul körning!

/J

Har du en ny ursäkt till varje onsdag?? :D Snart får du komma och köra tycker jag :7peta :hihi

Är det några som ska med ikväll? Eller kommer det bara vara blixtsnabba gröna lönnmördare? Tänkte hänga med vill dock inte agera ankare.

//Dafe

Är det några som ska med ikväll? Eller kommer det bara vara blixtsnabba gröna lönnmördare? Tänkte hänga med vill dock inte agera ankare.

//Dafe

:D :D Du behöver inte va orolig för farten.
Det finns en plats för alla. Spelar ingen roll om man är ett ankare.
Huvudsaken är att inte köra över sin förmåga.
O lönnmördarna är snälla. Bara hojarna som ser grymt snabba ut.:tummenupp

:tummenupp Ut med er och ha kul nu pöjkar och jänter. Själv dyker jag inte upp så nån annan får ligga (läs köra/åka) sist i dag. :lol

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back