SH.com Grupp/Onsdagskörning 080702

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Last edited:
Det gjorde du, iaf på raksträckorna :pannkyss

Äh tjefften kärring..jag kunde junte köra snabbare på bogan för det låg en propp på en GSXR1000 framför mig och stoppade min framfart:rolleyes:
På raksträckorna så andades DU mina avgaser om jag inte minns fel :P

Vi var helt chockade, men den där taxin som du låg bakom när du kom in....varför gav du honom 200 kr, det förstod jag aldrig :va

Han var ju så jäkla långsam så jag gav honom 200 som hastighetsbidrag..så han kan chippa biljäveln någongång! Tur att JAG finns asså :gnissla hur skulle det annars gå med Stockholmstrafiken :P

Äh tjefften kärring..jag kunde junte köra snabbare på bogan för det låg en propp på en GSXR1000 framför mig och stoppade min framfart:rolleyes:
På raksträckorna så andades DU mina avgaser om jag inte minns fel :P

Jag ska sträcka ut lite mer nästa gång så du kan BRASSA HELVET där bakom :pannkyss

Kapten brukar sträcka ut sig ibland.. (På tanken med en kudde).. :D

Åker ni på Torsdag nästa vecka så kan jag inte vara med.. Men jag skall tänka på er när SPS´n får sträcka ut på bana istället.:tummenupp

Kapten brukar sträcka ut sig ibland.. (På tanken med en kudde).. :D

Åker ni på Torsdag nästa vecka så kan jag inte vara med.. Men jag skall tänka på er när SPS´n får sträcka ut på bana istället.:tummenupp

Men vem ska då ligga sist?:D

Ja, visst är det passande. Men du, det är en HAN. För de e väl pojkar du gillar att grensla???!
Det är en HON! Annars blir killen svartsjuk. Han + Hon där Han inte är HAN, NOT ok. Hon + Hon är dock helt ok :tungan

Lägg Lidali eller Nursey näst längst bak så lär ju de flesta grabbarna slåss om att få ligga som kö-karl.:D

Då lär du slåss hårdast va! va! va?? :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back