SH.com Grupp/Onsdagskörning 080702

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kommer och tar oskulden för i år.

// Linus

Oj nu blev det svårt! :D
Jag hade tänkt åka till Barkarby för att visa mitt intresse för bana nu på onsdag.

Men när jag nu läser att du ska visa upp street tracker-bygget på ondsgasturen så blir man ju sugen att delta!
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Oj nu blev det svårt! :D
Jag hade tänkt åka till Barkarby för att visa mitt intresse för bana nu på onsdag.

Men när jag nu läser att du ska visa upp street tracker-bygget på ondsgasturen så blir man ju sugen att delta!

Klart du ska med ut och svänga lite :)




Uppdaterat första inlägget med lite info.
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Klart du ska med ut och svänga lite :)

Tack! :hihi

Fast jag har missat alla Barkarby hittills i år:gnissla När cykeln äntligen var klar efter vinterns arbeten så vart ju Barkaby i samma veva klassat som samhällsfrånvänd säkerhetsrisk. Men nu när det plötsligt är ok igen så tänkte jag åka dit. Det blir min första gång i år!
Det kanske inte blir ngn mer gång! :hihi

On top off that så ska hojen gå i bromsbänk mellan 13-18 på onsdag så det är nog optimistiskt att jag skulle hinna till onsdagaskörningen.
Men vi kanske syns på donken eller nåt för eftersnack!

Hilsen

/j
 
Last edited:

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Stockholm/Nacka
Hoj
Suzuki GSXR1100
Oj nu blev det svårt! :D
Jag hade tänkt åka till Barkarby för att visa mitt intresse för bana nu på onsdag.

Men när jag nu läser att du ska visa upp street tracker-bygget på ondsgasturen så blir man ju sugen att delta!

Står själv i samma dilemma.
En kompis som jag håller på att värva till hoj-sekten drar i mig för att han vill åka till barkarby oxå...
Lutar lite åt det hållet faktiskt, så kanske man kan möta upp de andra i vaxholm lr något.

// Linus
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Står själv i samma dilemma.
En kompis som jag håller på att värva till hoj-sekten drar i mig för att han vill åka till barkarby oxå...
Lutar lite åt det hållet faktiskt, så kanske man kan möta upp de andra i vaxholm lr något.

// Linus

Gör som du känner för! Vi kan ju träffas när som helst.
Jag ska bänka hojen mellan 13-18 på onsdag dessutom, så i mitt fall är det svårt att hinna till ngt annat än Barkarby. Smiter du från Karby-stoppet direkt till Barkarby så brukar man hinna med både gruppkörningen samt Barkarby förresten!

/J
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
På returen från Waxholm så kommer vi att stanna till på Bogan en stund för att hedra Jocke Svarten och tända ett ljus vid hans olycksplats. En del av er kanske kände honom väl medans en del liksom jag bara träffat honom då och då, han var en mycket varm och uppskattad kompis i PMC men även utanför PMC-familjen. Han är väl värd en varm tanke.

//Skägget
Tänd ett ljus och skicka en tanke från MCK Vilse också.
Har läst om Svarten i Minneslunden och han skulle varit klippt o skuren för nån av våra rundor, mer än en som kallade hans vägval "kostigar".

V.I.F Jocke
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Smiter du från Karby-stoppet direkt till Barkarby så brukar man hinna med både gruppkörningen samt Barkarby förresten!
/J

:fakta


Tack, vi synes :tummenupp

Tänd ett ljus och skicka en tanke från MCK Vilse också.
Har läst om Svarten i Minneslunden och han skulle varit klippt o skuren för nån av våra rundor, mer än en som kallade hans vägval "kostigar".

V.I.F Jocke

Tar med ett extra ljus och tänder från er Micke.
Har aldrig åkt med Svarten men jag gissar att han hade trivts i våra kurvorgier på NDR.
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tar med ett extra ljus och tänder från er Micke.
Har aldrig åkt med Svarten men jag gissar att han hade trivts i våra kurvorgier på NDR.
Bugar och bockar och fäller en tår, jag gör dig en tjänst en annan gång. Hoppas bara jag slipper tända ljus för en fallen hojbroder. :(
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Låter som ett kanon stopp! ska klämma ner ett ljus i kutsen :tummenupp
 

KJECOP

Guest
Jag är på Barkarby hela kvällen så jag dyker inte upp
 

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Solna
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Inte ett napp på 2 dar, ändå har jag sjukt dyra prylar...mysko
Jamen... hallå! Det går inte att fiska med en hoj! Köp fiskespö istället. Eller använd dynamit.

Hur som helst så tänkte jag visa upp Satan i morgon (tack för namnförslaget Ullis!). Hon rockar fett :yoparty

Tjohoooo!

(Ses där Ullis!!! :tummenupp )
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jamen... hallå! Det går inte att fiska med en hoj! Köp fiskespö istället. Eller använd dynamit.

Hur som helst så tänkte jag visa upp Satan i morgon (tack för namnförslaget Ullis!). Hon rockar fett :yoparty

Tjohoooo!

(Ses där Ullis!!! :tummenupp )

Ska du dyka upp så får man stanna till och plocka blommor innan,:D jag tror inte att kurvdemonen dyker upp:hihi :hihi för han håller på och bygger turbo:) http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=185548
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top