TomTen6 skrev:2355318En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka flertill körningarna?
På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomTen6 skrev:2355318En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka flertill körningarna?
Milla skrev:2355341På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!![]()
Lord Adrian skrev:2355368Kexemplar hetere väl då?![]()
Milla skrev:2355180Jag vill S J ÄL V K L A R T följa med Kung KB på tur!!!!![]()
SVooSh skrev:2355190Är färdplanen bestämd eller vilken typ av vägar gäller? Kör ju motard så jag vill att det svänger precis hela tiden=)
Cervantes skrev:2355172Det vet du!!![]()
Milla skrev:2355376jaaaa såklart!!!
Hmmm... men bara för du stoppar i dig nåt gott, så betyder inte det att det smakar lika gott när det lämnar kroppen igen.d1ce skrev:2355314kvinnor!
om du slickar nerifrån och upp på en piggelin, den är god... är den inte smaskens om du tar den andra vändan då?!![]()
![]()
![]()
-@ndreas
Wonderboy skrev:2355205
Är det bara att dyka upp på samlingsplatsen (tanken fylld å karta etc) och glida med eller?![]()
// jonthe
d1ce skrev:2355215Är det första gången ni kommer måste ni naturligtvis bjuda mig på en fläskig burgare och kapten på en grönsallad.
Kom fö fan! kul som helvete
-@ndreas
Lord Adrian skrev:2355269*rättar till monokeln*
Lord Adrian har att meddela att han kommer övervara evenemanget kommande Onsdag. Detta givetvis om det inte kommer Kungsord (läs:hustru ord) som lägger hinder ivägen. Jag dyker upp vid arbetarmatsalen i U-V
![]()
Jag tänker hedra den långsa..öh..minst snabba gruppen så om Blåskägget tänker leda den ska det bli mig ett nöje att steka dig på nya klubban...</önsketänk>
Kapten Blåskägg skrev:2355414
Ååh, vi rullar ut röda mattan till Ers Höghet![]()
Milla skrev:2355323![]()
Fan, d1ce, nu är du pervers!!!
![]()
Johanjulgran skrev:2355319Jag kommer![]()
Cloud skrev:2355331Klart man ska hänka denna onsdag, var ju sjuk förra.
Rock on!
Kapten Blåskägg skrev:Karln borde fan sitta inspärrad, men jag har lovat Psyket Norrtälje att passa honom på onsdagar![]()
Kapten Blåskägg skrev:2355450Karln borde fan sitta inspärrad, men jag har lovat Psyket Norrtälje att passa honom på onsdagar![]()
Milla skrev:2355487Ja det där var dagens sanning!!!![]()
Du är en god männsika Kung KB!!!!![]()
Milla skrev:2355341På bilden vid Gottröra-macken står ett fint kex-exemplar annars!!!![]()
Milla skrev:2355487Ja det där var dagens sanning!!!![]()
Du är en god männsika Kung KB!!!!![]()
Äh... du ser fläckar... antagligen solsting, eller heatstroke från idag.d1ce skrev:2355499Gadda ihop er bara, glöm inte att min liv inte är slut än, många år kvar till 30!!
Jag ser fortfarandre strimmor av ljus
-@ndreas
xfader skrev:2355532Jag kommer med nya däck! tjohoo!
War-psycho skrev:2355531Äh... du ser fläckar... antagligen solsting, eller heatstroke från idag.
Klär man på sig tröjor utanpå stället när det är 30+ ute, så lär du nog inte klara dig till 30.
Nästa gång tar jag med mig en respirator till dig.
Kapten Blåskägg skrev:2355502Vardå, ser bara ett par riktiga skräcködlor på den bilden![]()
Milla skrev:2355556Till höger om närmaste lyktstolpe, med röd/svart/vitt skinnställ vid mot kameran, och rakat huvud...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2355569Haha, sorry. Trodde du hade sett dig själv på bilden, därav min faktaspäckade kommentar![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |