SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.
Milla skrev:
2355207 Man kan säga (skriva) så, men det är inte riktigt rätt..

Dock så håller jag med om att sista snutten mellan färjan och Rosenhill va grymt skön!!! ;)
Han kanske åkte baklänges. :)

Själv fastnade jag/vi i alldeles för mycket trafik där, för att det skulle vara skoj.

Wonderboy skrev:
2355205Är det bara att dyka upp på samlingsplatsen (tanken fylld å karta etc) och glida med eller?

Är det första gången ni kommer måste ni naturligtvis bjuda mig på en fläskig burgare och kapten på en grönsallad. ;)

Kom fö fan! kul som helvete

-@ndreas

d1ce skrev:
2355215 Är det första gången ni kommer måste ni naturligtvis bjuda mig på en fläskig burgare och kapten på en grönsallad. ;)

-@ndreas

Hehe lättt :tungan
Nä men ska verkligen försöka komma. Jobbar, men ska försöka byta bort tiden :tummenupp
Lär ses!

SVooSh skrev:
2355190 Är färdplanen bestämd eller vilken typ av vägar gäller? Kör ju motard så jag vill att det svänger precis hela tiden=)

Största delarna av trippen är motardvänlig! klart du ska åka :yoparty

d1ce skrev:
2355215 Är det första gången ni kommer måste ni naturligtvis bjuda mig på en fläskig burgare och kapten på en grönsallad. ;)

-@ndreas
Nänä... du ska inte ha nån fläskig burgare.
Inte med din ämnesomsättning... du ska käka sallad och stoppa ner ispåsar i skrev & armhålor. :D

(Trodde du hade fått en stroke i Rosenhill)

War-psycho skrev:
2355227 Nänä... du ska inte ha nån fläskig burgare.
Inte med din ämnesomsättning... du ska käka sallad och stoppa ner ispåsar i skrev & armhålor. :D

(Trodde du hade fått en stroke i Rosenhill)

Hörde någon som sa, "det är varmt att vara tuff", aldrig hört någon som haft så rätt ;)

Såg att nån upplagd bild var från vaxholm. Så jag tänkte, var kommer vi att åka? Kan man komma lite senare (slutar kl 1945-20.00) Kommer vi att åka till vaxholm? Är där på 15-20 min!

Mvh

*rättar till monokeln*

Lord Adrian har att meddela att han kommer övervara evenemanget kommande Onsdag. Detta givetvis om det inte kommer Kungsord (läs:hustru ord:tuttar ) som lägger hinder ivägen. Jag dyker upp vid arbetarmatsalen i U-V :tummenupp

Jag tänker hedra den långsa..öh..minst snabba gruppen så om Blåskägget tänker leda den ska det bli mig ett nöje att steka dig på nya klubban...;)</önsketänk>

d1ce skrev:
2355211 Ok, så om jag åker från rosenhill till färjan är den inge rolig?! :va

pucko :tuttar :hihi

-@ndreas

Hörru din fåne, det vet inte du, du har aldrig kört den sträckan!!!! Jag gillar inte lögnare!!!!!:fatta! :arsele

:pannkyss

d1ce skrev:
2355195 Tidigare så har det inte varit tal om nämnvärd transport. Men vägen svänger ju inte i knutarna kring donalds direkt.

Då låter det ju klart intressant! Kommer om tiden finns.

Fortfarande på semster...

Tyvär kommer jag inte kunna komma till Onsdagskörningen ....:mad:

men nästa Söndag och Onsdag är jag på ....

Då har hojen fått vila i nästan två veckor.....

// Colossus

Milla skrev:
2355286 Hörru din fåne, det vet inte du, du har aldrig kört den sträckan!!!! Jag gillar inte lögnare!!!!!:fatta! :arsele

:pannkyss

kvinnor!

om du slickar nerifrån och upp på en piggelin, den är god... är den inte smaskens om du tar den andra vändan då?! :arsele :näsblod :hihi

-@ndreas

En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka fler :tuttar till körningarna?

Klart man ska hänka denna onsdag, var ju sjuk förra.
Rock on!

TomTen6 skrev:
2355318 En fin bild på mig, rBy och Niklas på förstasidan, är det för att locka fler :tuttar till körningarna?

nej nej nej, valet av bild beror givevis på att min stolta springare (eller halva då) skymtar vid pumpen längst bort i bild...;):hihi

Ädit:på Gottrörabilden, dårå..

SVooSh skrev:
2355190 Är färdplanen bestämd eller vilken typ av vägar gäller? Kör ju motard så jag vill att det svänger precis hela tiden=)

ta med din brorsa också!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...